ساوت گیت: شکست مقابل هلند دردناک بود اما به شاگردانم بی نهایت افتخار می کنم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم ملی انگلیس کوشش مردانش برای صعود به فینال لیگ ملت های اروپا را ستود.

ساوت گیت: شکست مقابل هلند دردناک بود اما به شاگردانم بی نهایت افتخار می کنم

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، داستان جام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی انگلیس تکرار شد و این تیم باز هم در مرحله نیمه نهایی بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند. این بار هلندی ها سه شیر را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند و این تیم را به بازی رده بندی فرستادند، دیداری که باید به مصاف سوئیس بروند.

گرث ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس شکست تیمش مقابل هلند در دیداری که مردان او گل اول را زدند، دردناک توصیف کرد، اما مقاومت آنها برای کشاندن بازی به وقت های اضافی را ستود.

ساوت گیت در نشست خبری انتها بازی به خبرنگاران گفت: پیش از بازی با اعضای کادر فنی درباره بازی های باورنکردنی که انگلیس در تورنمنت های مختلف ارائه نموده است، صحبت کردیم، درباره پیچ و خم های این جهت و اینکه سخت است که بخواهیم از همه آنها پیروز خارج شویم. به نظر من هلند حریف بسیار سطح بالایی بود که در نیمه اول با وجود عدم ایجاد موقعیت های مسلم گلزنی، برای ما مسائل فراوانی ایجاد کرد. ما آن مسائل را رفع کردیم، اما در جریان بازی، در یک سوم دفاعی خودمان مرتکب اشتباهات فراوانی شدیم که بخشی از آنها به خاطر فشار سنگین حریف بود و بعضی دیگر ناشی از عدم تمرکز. با یک گل ضعیف پیش افتادیم، اما بعد از آن بهترین بازی مان را ارائه کردیم. شیوه بازی مان بهتر شد و رحیم استرلینگ به عنوان هافبک طراح ما، آغاز به کنترل بازی کرد.

ساوت گیت اضافه کرد: ما یک گل دیگر هم زدیم، البته فکر می کردیم که گل زدیم، اما با یک آفساید واقعاً میلیمتری مردود اعلام شد. با این حال تا وقتی که گل دوم را نخورده بودیم، باز هم بازی تحت کنترل ما بود. دو گل آخری که خوردیم، ناشی از اشتباهات بزرگی بودند که جبران شان خیلی سخت بود. با این اوصاف من واقعاً به تیمم افتخار می کنم، چون هرچه در توان داشت ارائه کرد. قبول باخت مقابل هلند برای ما دردناک است، اما این شکست برای بسیاری از بازیکنان ما آموزنده بود. بعضی از آنها امشب واقعاً عملکرد خوبی داشتند، به عنوان نمونه، دکلان رایس، راس بارکلی و رحیم. در نهایت قبول این باخت خیلی سخت است، اما ما باید نگاهی مثبت داشته باشیم. من باید در مقیاسی بزرگ تر به کاری که بازیکنانم انجام داده اند، نگاه کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1753

به "ساوت گیت: شکست مقابل هلند دردناک بود اما به شاگردانم بی نهایت افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: شکست مقابل هلند دردناک بود اما به شاگردانم بی نهایت افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید