سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان: هنوز شانس صعود هست

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان می گوید: با وجود 2 شکست تیم دانشجویان ایران برابر فرانسه و لهستان، در صورتی که فرانسه به برزیل ببازد و ایران برزیل را شکست دهد می توانیم به عنوان یکی از هشت تیم برتر در گروه برنده ها باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان: هنوز شانس صعود هست

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، علی پور عروجی پس باخت سه بر صفر والیبال ایران برابر لهستان گفت: تیم ما مقابل فرانسه با اختلاف زیاد ست ها را واگذار نکرد اما در هر صورت ما باختیم و چیزی این واقعیت را عوض نمی کند، در بازی دوم نیز اشتباهاتی داشتیم که منجر به باخت 3 بر صفر برابر لهستان شد.

او در پاسخ به این سوال که با توجه با بررسی دیدار لهستان - برزیل چرا نتوانستیم دست کم یک ست از حریف بگیریم؟ گفت: درست که این بازی کاملاً بررسی شد اما آیا در این فاصله ما می توانستیم برای رویارویی با قد بلند بازیکنان لهستان راهکاری پیدا کنیم.

پورعروجی اضافه نمود: والیبالیست های ما تمام کوشش شان را در دفاع انجام دادند اما مهار دو سرعتی زن بسیار بلند قد اصلاً کار ساده ای نیست.

او اضافه نمود: بازیکنان ما اشتباهات جزئی داشتند که در کنار توانمندی بالای بازیکنان لهستانی، موجب باخت ما شد.

تیم لهستان پیش از این دیدار برابر ایران تیم های برزیل و فرانسه را به ترتیب با نتیجه سه بر صفر و سه بر یک از پیش روی برداشته است و به عنوان تیم نخست گروه صعود خواهد نمود.

رقابت های والیبال دانشجویان با حضور 20 تیم در قالب چهار گروه 5 تیمی در حال پیگیری است و تیم والیبال ایران با تیم های لهستان، برزیل، فرانسه و کانادا هم گروه است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2159

به "سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان: هنوز شانس صعود هست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان: هنوز شانس صعود هست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید