سه سال بیکاری، بلان را به ایران می رساند؟

به گزارش جعبه مهر، استخدام مربی پرافتخار پاریسن ژرمن در حالت عادی می تواند یک هدف گذاری غیر ممکن برای فوتبال ایران باشد ولی حدود سه سال بیکاری بعد جدایی از پاریسن ژرمن شاید او را برای سفر به آسیا قانع کند.

سه سال بیکاری، بلان را به ایران می رساند؟

گزینه فرانسوی: پرافتخار، گران و معتقد به جوان ها

لوران بلان یکی از گزینه های جدی سرمربیگری تیم ملی استعداد مربیگری را از همان آغاز کارش در بوردو نشان داد. او این تیم را با درخشش گورکوف، به قهرمانی فرانسه رساند و دوران قهرمانی های پیاپی لیون را تمام کرد. بلان همراه فرانسه در یورو 2012 پیروزیتی نداشت اما در عوض، پس از نشستن روی نیمکت پاریسن ژرمن دورانی رویایی را پشت سر گذاشت. او با پاریسن ژرمن سه قهرمانی پیاپی لیگ را بدست آورد و مجموعا، 15 قهرمانی تیمی و 5 عنوان فردی در کارنامه اش دارد.

بلان در دوران مربیگری، کمتر در نقش ناکام بوده است.او فصل بعد از قهرمانی با بوردو، در رده ششم نهاده شد و تیمش عملکرد خوبی نداشت. در تیم ملی فرانسه هم یک چهارم نهایی یورو 2012 حذف شد و نتوانست چندان پیروز ظاهر گردد. در پاریس، او تقریبا همه جام های داخلی را گرفت و دلیل جدایی اش، این بود که نتوانست آن ها را به قهرمانی لیگ قهرمانان برساند.

یکی از نقاط مثبت دوران کاری بلان اعتقادش به جوان هاست. او در پاریسن ژرمن با وجود داشتن ستاره های پرتعداد به آدرین ربیوی 18 ساله بازی می داد؛بازیکنی که مدتهاست جنگ بزرگی برای خرید او بین بارسا و پاریس به راه افتاده است.اولین بازی های کیمپمبه در ترکیب پاریسن ژرمن، دوران بلان انجام شد و او درخواست خرید مارکینیوس 19 ساله را هم به مسوولان باشگاه داد.

استخدام مربی پرافتخار پاریسن ژرمن در حالت عادی می تواند یک هدف گذاری غیر ممکن برای فوتبال ایران باشد ولی حدود سه سال بیکاری بعد جدایی از پاریسن ژرمن شاید او را برای سفر به آسیا قانع کند. با این حال بلان حتی در صورت پذیرش پیشنهاد ایران، حداقل دو برابر کی روش دستمزد می خواهد و فدراسیون برای پرداخت این رقم یا راضی کردن بلان به قراردادی کمتر، ماموریتی فوق العاده سخت پیش رو خواهد داشت.

3-270

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1177

به "سه سال بیکاری، بلان را به ایران می رساند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه سال بیکاری، بلان را به ایران می رساند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید