شایسته: باید ویتنام را ببریم و در گروه 2 باقی بمانیم، باخت مان مقابل پاکستان قابل پیش بینی بود

به گزارش جعبه مهر، رئیس فدراسیون تنیس گفت: پیش بینی باخت تیم ملی تنیس کشورمان مقابل پاکستان را می کردیم.

شایسته: باید ویتنام را ببریم و در گروه 2 باقی بمانیم، باخت مان مقابل پاکستان قابل پیش بینی بود

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

مجید شایسته در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست تیم ملی تنیس ایران مقابل پاکستان گفت: با توجه به شرایطی که پاکستان داشت، پیش از برگزاری این دیدار نتیجه بازی برای ما قابل پیش بینی بود. آنها بعد از 12 سال در کشورشان میزبان یک رقابت دیویس کاپ بودند و با تمام قوا و بهترین بازیکنان شان در دیدار با تیم ملی کشورما حاضر شدند.

وی با اشاره به شرایط خاص امنیتی موجود در پاکستان، گفت: مسائل امنیتی خاصی که برای این بازی وجود داشت، شرایط روحی روانی تیم ما را تحت تاثیر قرار داد و به شدت بر هم زد. متاسفانه وضعیت امنیتی به گونه ای بود که در تمامی نقاط از جمله هتل، محل تمرین، زمین بازی و هر جاهایی که تیم ما تردد می کرد، نیروهای مسلح کنار بازیکنان ما بودند. این شرایط روحی خاصی را برای تیم ایجاد نموده بود.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: در هر صورت ما این بازی را واگذار کردیم اما بلافاصه بعد از دیدار مقابل پاکستان، تمام تمرکزمان را به مسابقه با ویتنام معطوف کردیم. در بازی با ویتنام باید بهترین نمایش خود را داشته باشیم و با برد مقابل این تیم، بقای خود را در گروه دوم، قطعی کنیم.

شایسته توضیح داد: باید کوشش بیشتری بکنیم و با همتی جدی تر به کار خود ادامه بدهیم. تنیس ایران سالیان سال از تنیس جهان عقب بوده است. باید کوشش دو چندانی داشته باشیم. نباید به پیشرفت های جزئی خود قانع باشیم. البته با توجه به جوانانی که داریم، می توانیم به آینده تنیس ایران امیدوار باشیم.

وی گفت: اواسط هفته آینده اردوی تیم ملی آغاز می گردد و در فدراسیون به دنبال پیش بینی حضور تیم کشورمان در یک رقابت فیوچر هستیم. در هر صورت توقع ما ماندن این تیم در گروه 2 دیویس کاپ است. تیم ما 18 تا 20 فرودین ما در تهران به مصاف ویتنام می رود و باید با فزونی مقابل این تیم در گروه دوم باقی بمانیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2781

به "شایسته: باید ویتنام را ببریم و در گروه 2 باقی بمانیم، باخت مان مقابل پاکستان قابل پیش بینی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایسته: باید ویتنام را ببریم و در گروه 2 باقی بمانیم، باخت مان مقابل پاکستان قابل پیش بینی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید