تورهای نوروزی 1399

به گزارش جعبه مهر، شرکت جهانگردی تعطیلات به عنوان یکی از پیشگامان عرصه توریسم و جهانگردی در کشور و با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت در صنعت گردشگری و توریسم، همواره در جهت ارائه هرچه بهتر کلیه خدمات مسافرتی در داخل و خارج کشور و رضایتمندی مشتریان گرامی گام برمی دارد. یکی از خدمات این شرکت، علاوه بر بلیط هواپیما و قطار، برگزاری تورهای متنوع و خاطره انگیز در داخل و خارج کشور می باشد و هر ساله تورهای جهانگردی و ایرانگردی را با کیفیتی بی نظیر و به همراه راهنمایان و لیدر مجرب برای بهار، تابستان، پاییز و زمستان برگزار می نماید.

تورهای نوروزی 1399

تورهای شرکت تعطیلات را می توان در انواع مختلف زیر دسته بندی نمود:

تورهای جهانگردی

تورهای علمی و تفریحی برای نوجوانان

تورهای نمایشگاهی

تورهای ماجراجویانه و طبیعت گردی

سفرهای دریایی و کروز

تورهای FIT (سفر به سلیقه شخصی) که بر اساس خواست مسافر برنامه ریزی می شود

تورهای ایرانگردی

تورهای تهرانگردی

تورهای بوم گردی، طبیعت گردی و ماجراجویانه در داخل کشور

تور های جهانگردی نوروز 99

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است تا تمام خستگی های یک سال کار بی وقفه را از خود دور کنید و روز های نخست سال و بهار را در کنار خانواده ، با خاطرات خوش ثبت نمایید. در این راستا ما در تعطیلات تورهای بسیار متنوع و خاصی را برای شما تدارک دیده ایم. تورهای جهانگردی تعطیلات بنا به درخواست و سلیقه مسافران به تورهای 5 ستاره لوکس، تورهای 4 ستاره تاپ، تورهای کشتی کروز و سفرهای دریایی و تورهای ماجراجویانه و طبیعت گردی تقسیم شده اند. شرکت تعطیلات با بیش از 4 دهه تجربه در برگزاری تورهای جهانگردی و ایرانگردی همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را به مسافران، ارائه نماید. لازم به ذکر است که کلیه تورها شامل خدمات و سرویس های زیر می باشد:

بلیط رفت و برگشت هواپیما

اقامت در هتل های 4 یا 5 ستاره با صبحانه کامل

همراهی راهنمایان مجرب از ایران و راهنمایان محلی در روزهای بازدید

انعام راهنمای محلی و راننده و باربری هتل ها

بازدید از جاذبه های جهانگردی طبق برنامه هر تور

ورودی محل های مورد بازدید

نقل و انتقال تورها

ترنسفر فرودگاهی

خدمات ویزا

پرداخت عوارض فرودگاه های خارج از کشور

بیمه مسافرتی در طول سفر

در ادامه به معرفی تور های جهانگردی تعطیلات در نوروز 99 می پردازیم.

تور های 5 ستاره جهانگردی نوروز 99

در برنامه ریزی تورهای 5 ستاره جهانگردی سعی شده تا بهترین خدمات با بهترین کیفیت به مسافران ارائه شود، به همین دلیل در برخی از تورها شما تنها به یک کشور سفر نمی کنید و می توانید نقاط مختلف جهان را در غالب یک تور بازدید نمایید. در تورهای 5 ستاره نوروز 99 می توانید به تمامی قاره های اروپا، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه، آمریکا سفر کنید. کلاس این گروه از تور ها DLX بوده و کلیه هتل های این تور پنج ستاره لوکس می باشد.

تور های 4 ستاره جهانگردی نوروز 99

تورهای 4 ستاره جهانگردی تعطیلات با بالاترین کیفیت و خدمات عالی برای تعطیلات نوروز 99 تدارک دیده شده است. سفر به اروپا، آسیا و آفریقا و اقامت در هتل های 4 ستاره تاپ لحظاتی به یادماندنی برای شما بوجود می آورد. از کشور هایی که برای نوروز 99 برنامه ریزی شده، می توان به اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ایتالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، چین و ... اشاره کرد. کلیه هتل های این تور چهار ستاره تاپ می باشند.

تور های کشتی کروز نوروز 99

یکی از خدمات منحصر به فرد آژانس تعطیلات، ارائه تورهای کروز می باشد که به صورت لوکس ارائه می شود. در این گروه از تورها، سفر شما معمولا از یک کشور آغاز شده و به صورت دریایی و با گذر از یک یا چند کشور و بازدید از شهرهای ساحلی و جزایر زیبا انتها می یابد. اقامت در کروز شامل وعده های غذایی و استفاده از امکانات مختلف و مهیج کروز از جمله استخر، سالن بازی، سالن ورزش و ... می باشد. علاوه بر تورهای کشتی کروز دریای مدیترانه، برنامه تورهای نوروزی در جنوب ویتنام نیز فراهم شده تا امکان سفرهای دریایی در اقیانوس های جنوب شرق آسیا نیز برای مسافران مهیا شود.

تورهای طبیعت گردی و ماجراجویانه نوروز 99

تورهای طبیعت گردی را می توان جذاب ترین و هیجان انگیزترین تورهای تعطیلات دانست. این گروه از برنامه های گردشگری، با فعالیت های بیشتری از جانب مسافران همراه بوده و بیشتر زمان تور در دامان طبیعت و با فعالیت های مهیج و ماجراجویانه برنامه ریزی می شود. به عنوان مثال در تور قطب شمال نوروز که با سفر به کشور فنلاند همراه است، هاسکی سافاری و گوزن سافاری وجود دارد که بدون شک در کنار ماهیگیری از دریاچه های یخ زده تجربه لذتبخشی را برای مسافران به همراه دارد. در تورهای ماجراجویانه نوروز 99 می توانید با سفر به قطب شمال، آلپ، هوشی مین، ساحل فانتیت، عجایب ویتنام، جزایر سیاهان زنگی، جزایر رویایی فیلیپین، سرزمین نارگیل ها، حیات وحش کنیا و شفق های قطبی ایسلند تجربه ای به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

برای مشاهده کامل تورها می توانید بروشور برنامه کامل تورهای خارجی نوروز 99 تعطیلات را دانلود کنید. همچنین برای مشاهده جزئیات بیشتر می توانید به سایت تعطیلات، به منوی تورهای خارجی نوروز 99 مراجعه نمایید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همگردی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4472

به "تورهای نوروزی 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای نوروزی 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید