آغاز کار بانک ها از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- با درخواست دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی مبنی بر اعلام یکپارچه سازی ساعت کاری بانک ها، مقرر شد بانک ها نیز همانند کارکنان دولت از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح به مشتریان خدمات ارائه نمایند.

آغاز کار بانک ها از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح

به گزارش خبرنگاران، علیرضا قیطاسی در نشستی با معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به تغییر ساعت کاری بانک ها به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: پیش از این مصوبه، ساعت حضور کارکنان بانک ها هفت صبح و ساعت شروع خدمت دهی آنان، هفت و 30 دقیقه صبح بود.

وی اضافه نمود: اما پس از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر شروع ساعت کاری کارکنان دستگاه های اجرایی از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح، ساعت خدمت دهی به مشتریان بانک ها به هشت صبح تغییر یافته که این موضوع باعث یک ناهماهنگی در ارائه خدمات بانکی شده است. پیشنهاد می کنم یک بار برای همواره ساعت های کاری بانک ها به صورت یکپارچه اعلام گردد.

در این نشست معاون نوسازی اداری سازمان اداری استخدامی گفت: دلیل این ناهماهنگی تفسیر اشتباه بانک ها از مصوبه مذکور است.

علاء الدین رفیع زاده تاکید نمود: طبق بخشنامه، کارکنان بانک ها مانند سایر کارکنان دستگاه های اجرایی باید از شروع ساعت کاری، به ارائه خدمت بپردازند و اگر احتیاج به فراهم کردن مقدمات کار خود دارند، می توانند زودتر در محل کار خود حاضر شوند.

وی توضیح داد: اگر احتیاج است، اصلاحیه ای برای ساعت حضور کارکنان بانک ها ابلاغ گردد.

به این ترتیب تاخیر بانک ها در ارائه خدمات بانکی به مشتریان قانونی نیست و باید مانند همه کارکنان دولت از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح به ارائه خدمت بپردازند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11068

به "آغاز کار بانک ها از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز کار بانک ها از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید