صاحبان مقالات حوزه فوتونیک و مواد پیشرفته از حمایت تشویقی بهره مند می شوند

به گزارش جعبه مهر، ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی با هدف افزایش انگیزه و تشویق محققان از صاحبان مقالات تجربی در این حوزه حمایت می کند.

صاحبان مقالات حوزه فوتونیک و مواد پیشرفته از حمایت تشویقی بهره مند می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، با هدف افزایش انگیزه و تشویق محققان، پژوهشگران و اساتید و همچنین برای گسترش بیشتر فناوری های مرتبط با حوزه فوتونیک و مواد پیشرفته در کشور، صاحبان مقالات تجربی در این حوزه که آثار خود را در نشریات منتخب و مورد تایید، نشر داده اند از حمایت و پرداخت های تشویقی برخوردار می شوند.

ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی در نظر دارد برای تقویت علمی زیست بوم حوزه فوتونیک و مواد پیشرفته، علاوه بر طرح های مبتنی بر محصول و فناوری، حمایت خود از مقالات علمی را نیز گسترش دهد.

مقالات مشمول این بسته حمایتی باید در در سال های 2018 و 2019 در نشریات معتبر بین المللی (Q-1 و IF بالا) منتشر شده باشند و به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت شده باشد. همچنین نویسنده مقاله باید در یکی از موسسات پژوهشی و یا دانشگاه های داخل کشو، اشتغال داشته باشد.

علاوه بر این، ارتباط مقاله منتشر شده با حوزه مورد اشاره از سوی کمیته علمی داروی مورد بررسی قرار می گیرد. مقالات منتشر شده باید در راستای توسعه فناوری و از ویژگی تجربی بودن برخوردار باشند. همچنین این مقالات نباید قبلا مورد حمایت معاونت علمی و یا یکی از ستاد های وابسته به آن قرار گرفته باشند.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از سایر جزئیات و شرایط و نحوه درخواست حمایت به آدرس اینترنتی ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی pam.isti.ir مراجعه کنند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6048

به "صاحبان مقالات حوزه فوتونیک و مواد پیشرفته از حمایت تشویقی بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان مقالات حوزه فوتونیک و مواد پیشرفته از حمایت تشویقی بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید