صدور کارت تندرستی ویژه خادمان موکب در مرز شلمچه

به گزارش جعبه مهر، سرپرست مرکز بهداشت آبادان از راه اندازی آزمایشگاه سیار در مرز شلمچه جهت صدور رایگان کارت تندرستی ویژه خادمان موکب اربعین اطلاع داد.

صدور کارت تندرستی ویژه خادمان موکب در مرز شلمچه

جعفر ربیحاوی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای تامین سلامت زائران اربعین حسینی، اطمینان از سلامت خادمان مواکب بسیار حائز اهمیت است و به این منظور برای خادمان مواکب در مرز شلمچه کارت تندرسی به صورت رایگان صادر می گردد.

وی با بیان اینکه صدور کارت تندرستی ویژه خادمان مواکب تا خاتمه مراسم اربعین حسینی ادامه دارد، توضیح داد: با توجه به اینکه هنوز به صورت رسمی مواکب برپا نشده اند تاکنون تنها برای حدود 50 نفر کارت تندرستی صادر شده است.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: هفته آینده آزمایشگاهی سیار در مرز شلمچه راه اندازی خواهد شد تا نمونه برداری از خادمان مواکب در محل مرز انجام و کارت تندرستی برای آنان صادر گردد.

ربیحاوی بیان نمود: سال گذشته 238 موکب فعال در مرز شلمچه مستقر بود و پیش بینی می گردد سال جاری بیش از 400 موکب در مرز شلمچه فعال باشند بنابراین در مجموع 4 تا 5 هزار خادم در مواکب خواهیم داشت که تعدادی از آنان پشتیبان مواکب هستند و کارت تندرستی را از شهرستان خود دریافت می نمایند اما کوشش بر این است که برای همه خادمان مواکب از شلمچه کارت تندرستی صادر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3252

به "صدور کارت تندرستی ویژه خادمان موکب در مرز شلمچه" امتیاز دهید

1 کاربر به "صدور کارت تندرستی ویژه خادمان موکب در مرز شلمچه" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور کارت تندرستی ویژه خادمان موکب در مرز شلمچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید