عباسی: کسی نبود حق شهرخودرو را در مجلس بگیرد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان رضوی مالک باشگاه سیاه جامگان خراسان گفت: وقتی حق تراکتور در لیگ پایمال شد، نماینده آن منطقه خطاب به رییس فدراسیون گفت تاج را از سرت برمی داریم اما نمایندگان خراسان از تیم استان حمایت نکردند.

عباسی: کسی نبود حق شهرخودرو را در مجلس بگیرد

محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاه جامگان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد شهرخودرو خراسان و کسب رتبه ششم لیگ برتر اظهار کرد: عملکرد امسال شهرخودرو نسبت به تغییراتی که در حوزه سرمربیگری و بازیکنان در نیم فصل به وجود آمد، نتایج بدی نیست چراکه همیشه به دست آوردن مقام کار به مراتب راحت تری از حفظ آن است. شهرخودرو سال گذشته آسیایی شد ولی امسال این اتفاق نیفتاد و دلیلش هم رفت وآمد مربیان بود. به هر حال این رتبه و جایگاه برای شهری مثل مشهد با این همه نوسان قابل قبول است و باید از همه عوامل این باشگاه تشکر کرد و خدا قوت گفت.

وی ادامه داد: در حدود 7 سالی که پدیده به وجود آمد، به واسطه ثبات مدیریتی نتایج خوبی در سال های اخیر با شهرخودرو که مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفته، رقم خورده است. تیم پدیده آن روزها به خاطر ثباتی که از ابتدا داشت، به لیگ برتر صعود کرد و سال بعد هم نتایج خوبی گرفت، اما کم کم که ریشه های آن متزلزل شد نتایج هم رو به افول رفت که واقعا اگر پشتکار مهاجری در بحث فنی و حمایت های آقایان وطنخواه، سرآسیایی و حیدری در حوزه مدیریتی نبود، امروز اثری از شهرخودرو نبود.

شهرخودرو از مطالبه مردمی خشنود باشد

عباسی با اشاره به معرفی شدن فوتبالیست های جوان مشهدی در قالب تیم شهرخودرو شرح داد: شهرخودرو توانست چند جوان خوب بومی را معرفی کند و در پایه ها هم پیروز عمل کند. اگر بخواهیم بی غرض حرف بزنیم آنها تا روز آخر در کورس مدعیان سهمیه آسیا بودند و نتایج این تیم قابل قبول بود.

وی ادامه داد: اینکه مردم ناراحتند که شهرخودرو نتوانسته افتخار سهمیه آسیای سال گذشته را تکرار کند، اتفاق خوبی برای این باشگاه است. خود شهرخودرو توقع مردم را بالا برده و این از برگ های برنده باشگاه است. مسئولین باشگاه از این حجم توقع نباید ناراحت باشند و باید خشنود باشند که اینقدر این تیم خوب کار کرده و به مطالبات مردم خوب پاسخ داده که مردم امسال از دو رده پایین تر تیمشان نسبت به پارسال ناراحت هستند. این آرزوی خیلی از شهرها و استان های کشور است که تیم داشته باشند و تیمشان چنین موقعیتی هم در جدول داشته باشد.

همه تیم ها از شهرخودرو می ترسند، مثل آن روزهای ابومسلم

مالک سابق باشگاه سیاه جامگان با اشاره به مصائب تیمداری در بخش خصوصی متذکر شد: مالکیت باشگاه شهرخودرو در اختیار بخش خصوصی است و باید گفت امروز بخش خصوصی به دلیل مسائل مالی کشور تحت فشار است، ولی با این حال حمیداوی خوب عمل کرده و انصافا آبرومندانه برای خراسان تیمداری کرده و از حیثیت فوتبال استان و مقام استان در کشور دفاع کرده است.

وی ادامه داد: جایگاه فوتبال خراسان از زمان ابومسلم تا به امروز در بهترین حالت، همیشه همین رده های چهارم و پنجم بوده است. چه زمانی که ابومسلم بهترین تیم شهرستانی شد و به فینال جام حذفی رسید و چه امروز که برای شهرخودرو این اتفاق افتاده، تیم های بزرگ از رویارویی با نماینده خراسان واهمه دارند. آرزو می کنم که فرایند خوب این تیم ادامه داشته باشد و مدیران آن ناراحت و دلسرد نشوند. به هر حال اینجا مشهد و خراسان است و کار کردن در فوتبال اینجا با همه جای ایران متفاوت است.

یک نماینده از حق پایمال شده تیم شهر ما در مجلس دفاع نکرد

عباسی با انتقاد از عدم حمایت استانی از شهرخودرو در فصل اخیر یادآور شد: متاسفانه خیلی از حمایت های آنچنانی که باید بشود امسال انجام نشد. در یک سالی که استانداری، شهرداری، شورای شهر، تربیت بدنی و ... حمایت کلی انجام انجام دادند نتیجه درخشانی برای استان گرفته شد، ولی حمایت پارسال، امسال اتفاق نیفتاد. شاید به این خاطر که تنگناهای مالی برای دستگاه ها به وجود آمد. البته که بخش خصوصی با این دیدگاه می آید که خودش رو پای خودش بایستد ولی انتظار یاری هم هست و امیدوارم این دیدگاه در مشهد باقی بماند و یاری و نگاه دستگاه های دولتی مخصوصا شهرداری ها نسبت به فوتبال و ورزش خیلی مهربانانه تر باشد.

وی با بیان اینکه نباید به شهرخودرو هجمه وارد شود، متذکر شد: این تیم زحمت خودش را کشید ولی حقش خورده شد. یکی از بحث های حمایتی که دارم این است که وقتی می گویم باید از تنها تیم این شهر حمایت کرد منظورم فقط مادی نیست بلکه باید حمایت معنوی هم صورت گیرد. وقتی نماینده آذربایجان در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به حق پایمال شده تراکتور به تاج می گوید تاجت را از سرت برمی دارم آدم افسوس می خورد که چرا نماینده های استان ما هیچ عکس العملی به اتفاقاتی که برای شهرخودرو رخ داد نشان ندادند؟ البته که موقع انتخابات همه دور و بر ورزشی ها هستند.

ثبات مدیریت عامل پیروزیت شهرخودرو می شود

مالک سیاه جامگان اظهار داشت: عامل پیروزیت شهرخودرو، ثبات مدیریت و مالکیت است که یاری می کند این تیم در دورنمای خود دستخوش تغییرات زیاد نشود. آن ها مهره های خوبی دارند و چون تقریبا خیلی هم از سال های قبل شخم نخورده اند تیم یکدست و یکپارچه ای هستند که امیدوارم با تمدید قرارداد با خوب های آینده دار تیم و دریافت بازیکنان جدید و میدان دادن به جوان ها به فرایند سابق استمرار بخشند. پیشنهاد می کنم که حمیداوی از نیروهای دلسوز و با کارنامه بومی بیشتری استفاده کند. از مشورت پیشکسوتان استفاده کند اما تصمیم گیری با خودش باشد. انتقاد و پیشنهادها را بشنوند و در تصمیم گیری برای سال آینده با خرد جمعی به نتایج بهتری برسد. امیدوارم بتوانیم سال آینده سهمیه آسیایی استان را تکرار کنیم و در سال های آینده با احیای ابومسلم، این سهمیه را حتی افزایش دهیم.

در این شهر کسی نبود سیاه جامگان را از من بگیرد

محمدرضا عباسی در بخش دیگری از صحبت های خود متذکر شد: دلیل ورود بخش خصوصی به ورزش یا علاقمندی است یا برندسازی و دیدگاه های مالی، اما کسی که وارد فوتبال در سطح لیگ برتر می شود حتما باید اتکایش به خودش باشد و مطمئن باشد که می تواند این کار را انجام دهد. در مشهد پشتیبانی نبوده و اگر بوده ضعیف بوده است. به عنوان شهفرایند درخواست دارم شهرداری هر چه می تواند به ورزش حرفه ای و قهرمانی یاری تا ورزش همگانی رشد و رونق بیشتری پیدا کند. ورزش قهرمانی ویترین ورزش همگانی است.

وی تاکید کرد: موقعی که من در لیگ یک اظهار داشتم که دیگر تیمداری نمی کنم و هر کس می خواهد بیاید تیم را بگیرد، یک نفر در این شهر با این حجم گردش مالی و مالی پیدا نشد که تیمداری کند. کاری نکنیم که حمیداوی که از بیرون آمده دلسرد شود. کاری نکنیم همین شخصی که الحق از عهده تیمداری برآمده، برود. این تیمی که اینقدر به خاطر سهمیه برایش هجمه درست شده آبروی فوتبال استان است. همه باید هوایش را داشته باشیم و هر کس در جایگاه خودش دست یاری به سمتش دراز کند. آینده خوبی با شهرخودرو در استان خراسان پیش رو داریم.

مالک سابق ابومسلم و سیاه جامگان شرح داد: ابومسلم به واسطه مردمی بودن جایگاه خودش را داشت و از دل مردم جوشیده بود. پدیده به عنوان برند مالی شروع کرد و یک برند مالی تا تبدیل شدن به تیمی مردمی فاصله زیادی را باید طی کند. امیدوارم انشاالله همه دست به دست هم بدهیم که روزی ابومسلم را هم کنار همین شهرخودرو احیاء کنیم.

شهرخودرو مربی بهتر می خواست

محمدرضا عباسی در آخرین بخش از صحبتهای خود با تمجید از اخلاق و رفتار بختیاری زاده گفت: به نظر من ایشان کارنامه قابل قبولی در لیگ برتر نداشت و در لیگ یک هم خیلی کم از ایشان شنیدیم. پیشنهاد من به دوستان محمدرضا مهاجری بود، اما دیگر سهراب بختیاری زاده انتخاب شده بود، البته شنیده ام که به زودی اتفاقاتی روی نیمکت شهرخودرو رقم می خورد و امیدوارم مدیران این باشگاه در ادامه تصمیم درست را بگیرند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7205

به "عباسی: کسی نبود حق شهرخودرو را در مجلس بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: کسی نبود حق شهرخودرو را در مجلس بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید