عبدی:حضور در تورنمنت چین برای کسب تجربه بازیکنان بود، در کافا نتایج بهتری کسب می کنیم

به گزارش جعبه مهر، حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت که این تیم نتایج بهتری در تورنمنت کافا کسب می نماید.

عبدی:حضور در تورنمنت چین برای کسب تجربه بازیکنان بود، در کافا نتایج بهتری کسب می کنیم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی پس از بازگشت تیم فوتبال نوجوانان ایران از تورنمنت چین گفت: تورنمنت چین حدود یک ماه پیش به یکباره در برنامه های ما نهاده شد و تاریخ برگزاری این تورنمنت به دلیل نزدیکی به تورنمنت کافا، ما را مجبور کرد که در دو گروه روی بازیکنان کار کنیم. به نحوی که یک گروه به چین سفر کند و گروه دیگر به تاجیکستان. امشب (چهارشنبه) هم راهی تاجیکستان هستیم تا بتوانیم دومین گروه را در این مسابقات آنالیز کنیم.

وی ادامه داد: بی تردید هر دو تورنمنت برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. در تورنمنت چین بخشی از بازیکنان که برای شرکت در آن به اردو دعوت شده بودند، به تجربه بسیار خوبی دست پیدا کردند و تمرکزمان برای کافا هم کسب نتیجه است. میزبانی چین در این تورنمنت بسیار خوب و حرفه ای بود، اما شرایطی مانند وضعیت آب و هوا و مسافت سفر باعث شد تا بازیکنان از شرایط عادی دور شوند. به نحوی که رطوبت حدود 90 درصد و دمای هوا حدود 41 درجه بود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران توضیح داد: در این مسابقات با تیم های بسیار خوب و سازمان یافته ای روبه رو شدیم و بازیکنان ما که حتی استرس حضور در زمین را داشتند، توانستند بازی به بازی به شرایط مسلط شوند. بازیکنان با شرایط جدیدی در چین روبرو شدند. درحالی که تیم های کره شمالی، مالزی و چین مشکلاتی مانند وضعیت آب و هوایی و مسافت را نداشتند. در دو بازی اول این تورنمنت مقابل مالزی و کره شمالی روی اشتباهات خودمان گل خوردیم که برای بچه ها در این رده سنی که فاقد تجربیات لازم هستند، کاملاً طبیعی است. نکته مهم، پیشروی بازیکنان و بهتر شدن عملکرد آنها در طول تورنمنت است که خوشبختانه شاهد آن بودیم و به نوعی بزرگ ترین دستاورد ما از شرکت در این تورنمنت است.

عبدی در ادامه اضافه کرد: کره شمالی بهترین تیم حاضر در این رقابت ها بود و از انسجام تاکتیکی بسیار خوبی بهره می برد. البته مالزی و خود چین هم شرایط بسیار خوبی داشتند. دلیل اصلی آن هم مدت زمان تشکیل تیم های آنهاست. دیگر تیم ها هم شرایط خوبی دارند. مثلاً تیم افغانستان که در مسابقات انتخابی آسیا در همدان با آن بازی می کنیم، تاکنون 18 بازی محبت آمیز برگزار نموده است. مالزی که در چین حضور داشت، از تورنمنت دیگری به آنجا آمده بود و پس از آن هم به تایلند رفت. چین و کره شمالی هم از شرایط مشابهی بهره می برند.

وی با بیان اینکه تیم های چین و کره شمالی نیز شرایط مشابه مالزی و افغانستان را دارند، گفت: امشب راهی تاجیکستان هستیم و از نظرم بازی های بهتری ارائه خواهیم کرد، چون بازیکنان را برای کسب تجربه به اردو آوردیم تا با کار روی آنها به چین برویم، اما گروه دیگر وقت بیشتری برای تمرین در تهران داشت و با شرایط بهتری در کافا حاضر خواهیم شد. اگر چه هدف مان از هر دو تورنمنت، شناخت هرچه بیشتر بازیکنان است تا پس از اتمام مسابقات کافا با قیاس بازیکنان دو گروه، به انتخاب فهرست نهایی بپردازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2163

به "عبدی:حضور در تورنمنت چین برای کسب تجربه بازیکنان بود، در کافا نتایج بهتری کسب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی:حضور در تورنمنت چین برای کسب تجربه بازیکنان بود، در کافا نتایج بهتری کسب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید