عجیب اما واقعی؛ فیلم لایو اکشن Skibidi Toilet احتمالا به وسیله مایکل بی ساخته گردد!

به گزارش جعبه مهر، انیمیشن اینترنتی عجیب و غریب و مشهور Skibidi Toilet که با استفاده از نرم افزار Source Filmmaker از شرکت ولو (Valve) ساخته شده و دارای دارایی هایی از بازی هایی نظیر Half-Life 2 و کانتر استرایک است، احتمالا به وسیله مایکل بی (Michael Bay) به یک فیلم سینمایی تبدیل خواهد شد.

عجیب اما واقعی؛ فیلم لایو اکشن Skibidi Toilet احتمالا به وسیله مایکل بی ساخته گردد!

مایکل بی کارگردان فیلم های پرفروشی مانند آرماگدون و سری ترانسفورمرز بوده است و در حال مذاکره برای ایجاد یک دنیای سینمایی و تلویزیونی Skibidi Toilet با آدام گودمن (Adam Goodman)، رئیس سابق شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) است. گودمن در مصاحبه ای بیان نموده است:

سریال اینترنتی Skibidi Toilet بسیار محبوب است و بیش از 65 میلیارد بازدید در یوتیوب و 15 میلیارد دیگر در تیک تاک جمع آوری نموده است. به طور خلاصه می توان گفت که این سریال در خصوص توالت های شیطانی با سر انسان است. آن ها به وسیله G-Toilet رهبری می شوند، یک توالت شیطانی با سر G-Man از Half-Life که در نوع خود جالب است.

این مجموعه که اکنون 76 قسمت دارد و جنگی رو به افزایش بین توالت ها و انسان های مختلف با دوربین های مدار بسته، بلندگو ها و تلویزیون های روی سرشان را دنبال می نماید، از کانال یوتیوب !DaFuq!?Boom قابل مشاهده است. این سریال اثر الکسی گراسیموف (Alexy Gerasimov) است که از ویدیوهای ساخته شده در Garrys Mod به عنوان منبع الهام خود یاد نموده است. گری نیومن (Garry Newman)، خالق بازی Garrys Mod، در واکنش به خبر ساخت یک مجموعه لایو اکشن از اسکیبدی در توییتر بیان نمود که اگر این فیلم ساخته گردد، دم و دستگاه خود را قطع خواهد نمود!

این خبر به طور کلی جای تعجب زیادی دارد و البته در نوع خود شگفت انگیز و بی نظیر است. در هر صورت باید دید که مذاکرات چگونه پیش می رود اما چیزی که واضح محسوب می گردد، این است که این سریال در حال حاضر هواداران زیادی در یوتیوب دارد و ساخت فیلم آن احتمالا سودآور خواهد بود.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1403 بروزرسانی: 10 مرداد 1403 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11410

به "عجیب اما واقعی؛ فیلم لایو اکشن Skibidi Toilet احتمالا به وسیله مایکل بی ساخته گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب اما واقعی؛ فیلم لایو اکشن Skibidi Toilet احتمالا به وسیله مایکل بی ساخته گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید