عمان شبیه کدام حریف نوجوانان بود؟

به گزارش جعبه مهر، تیم نوجوانان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دو بازی با تیم عمان برگزار می نماید در حالی که در گروهش هیچ کشوری از منطقه خلیج فارس حضور ندارد.

عمان شبیه کدام حریف نوجوانان بود؟

اولین دیدار تدارکاتی تیم نوجوانان ایران مقابل عمان عصر روز جمعه در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال ایران برگزار گردید و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نوجوانان ایران به انتها رسید. امیر حسین نیکپور، ابوالفضل علیزاده، پوریا تیموری، محمد امین حزباوی، امیرحسین عزیزی، یاسین سلمانی، محمدرضا شکیب خو، علیرضا باویه، مهدی سیدی، امیر جعفری و حسین حاجی زاده در ترکیب اصلی به میدان رفتند بازی در نیمه نخست بدون گل تمام شد.در نیمه دوم علی باویه دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی و حمیدرضا شریفی در دقیقه 85 گل های تیم ملی نوجوانان را به ثمر رساند.

بعد از این برد عباس چمنیان درباره عملکرد تیم نوجوانان ایران مقابل برابر عمان گفت:دو دیدار تدارکاتی با تیم نوجوانان عمان آخرین شانس ما پیش از شروع رقابت های قهرمانی آسیا است تا بازیکنان را محک بزنیم. زمان زیادی نداریم باید در این فرصت باقیمانده برنامه های تاکتیکی و تکنیکی مان را مرور کنیم.

وی ادامه داد:عمان تیم خوبی است و ما شناخت خوبی از این تیم داشتیم. معتقدم تیم هایی مثل عمان و یمن در رده پایه خوب کار نموده اند. هدف اصلی از برگزاری این دو بازی این است که نقاط ضعف مان را به حداقل برسانیم.خدا رو شکر روحیه بازیکنان خوب است و برنامه هایی که در تمرین داشتیم، بچه ها روز گذشته در مسابقه پیاده کردند.

یعقوب الصباحی سرمربی تیم المپیک عمان هم در ارزیابی اش از بازی مقابل تیم نوجوانان ایران این طور صحبت کرد:هر مسابقه برای خود منفعتی دارد و ما در این دیدار به برنامه هایی که مدنظرمان بود، رسیدیم.دیدارهای ایران در رده های نوجوانان و بزرگسالان در سطح آسیا معروف است و آنها خیلی خوب و با برنامه بازی می نمایند.

تیم نوجوانان ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا شناخته می گردد که حکم انتخابی جام جهانی را خواهد داشت اما با نایب قهرمانی تیم ایران در دوره گذشته انتظار از چمنیان و شاگردانش زیاد است.

سرمربی نوجوانان درباره حریفان تیم کشورمان در بازی های آسیایی شرح می دهد: تمام تیم ها در رده نوجوانان جدی هستند و همه کشورهای آسیایی و 16 تیمی که به بازی های آسیایی راه پیدا نموده اند سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند.ما در گروه مقدماتی با تیم های اندونزی، هند و ویتنام که به ترتیب با این سه تیم بازی می کنیم. اندونزی را به صورت کامل آنالیز کردیم، چون اولین بازی مان است و پیشنیه ای در مسابقات آسیایی نداشت، این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و بیشتر مورد ارزیابی قرار دادیم و درباره تیم های هند و ویتنام هم شناخت داریم.حالا این پرسش بزرگ وجود دارد که عمان شبیه کدام یکی از حریفان نوجوانان در گروهش بازی می نماید که دو بازی با این تیم در نظر گرفته گردیده؟

چمنیان که گفته بود تیم های اسیایی از او و تفکراتش خبر دارند ظاهرا از امکاناتی که در اختیارش قرار گرفته راضی است و تعداد بازی های تدارکاتی که برای تیمش در نظر گرفته اند را مناسب می داند.او درباره هدف تیم نوجوانان می گوید: به هر حال بازی های آسانی پیش رو نداریم و امیدوارم مرحله به مرحله بتوانیم جلو برویم و علاوه بر کسب سهمیه، مقامی بهتر از سال گذشته بدست آوریم. طبق هدفی که ما داریم برای دومین سال متوالی می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم و به امید خدا بتوانیم مقامی بهتر از نایب قهرمانی سال گذشته کسب کنیم.

سرمربی تیم المپیک عمان که یک بار دیگر مقابل تیم ایران محک خواهد خورد درباره هدف تیمش در تورنمنت قهرمانی آسیا گفت:ما با اردن، کره شمالی و یمن در بازی های آسیایی همگروه هستیم و همه کوشش خود را می کنیم که به جام جهانی نوجوانان صعود کنیم. عمان همواره یکی از قطب های فوتبال پایه بوده است، به خصوص در رده نوجوانان و جوانان هدفمند حرکت نموده است.

سرمربی تیم نوجوانان عمان درباره کیفیت تیم چمنیان هم گفت: شناخت خوبی از ایران داریم و این تیم، بازیکنان خوب و توانمندی در این رده سنی دارد.بدون شک فدراسیون فوتبال ایران برای رده سنی پایه سرمایه گذاری مناسبی نموده است.

دومین دیدار دوستانه نوجوانان ایران و عمان روز دوشنبه ساعت 17:30 در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال برگزار می گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 131

به "عمان شبیه کدام حریف نوجوانان بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان شبیه کدام حریف نوجوانان بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید