فرشی که از زمین جدا نمیشه!

به گزارش جعبه مهر، بدون شک موکت را می توان یکی از کاربردی ترین کفپوش هایی تلقی کرد که تا به امروز فراوری و به بازار عرضه شده است.

فرشی که از زمین جدا نمیشه!

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام فروشگاه موکت محمدی، در زمان های دور بیشتر ایرانی ها برای پوشاندن کف منزل خود از فرش یا موکت استفاده می کردند، به همین علت کف پوش ها دارای اهمیت زیادی نبودند. اما با تغییر کردن سبک زندگی افراد و توجه ویژه به دکوراسیون، موکت و فرش ها جای خود را به کف پوش هایی مثل سنگ، پارکت لمینت، سرامیک، کفپوش پی وی سی و ... داد. اما جالب است به شما بگوییم که موکت یکی از مناسب ترین عایق های حرارتی بوده و در بعضی موارد عایق صوتی هم محسوب می گردد و در مکان و فضاهایی که سر و صدا زیاد دارند و یا هوا سرد باشد، استفاده کردن از موکت بسیار انتخاب مناسبی است. همین طور موکت را می توانید برای پوشش اتاق هایی که دارای کف پوش چندان زیبایی نیستند، بهره ببرید.

موکت برخلاف خیلی از کفپوش های که این روزها بیشتر افراد در خریدهای خود جز انتخاب اول محسوب می نمایند، دارای متریالی نرم بوده و این خصوصیت به خاطر داشتن انواع الیاف های طبیعی و مصنوعی در ساختار آن است. به جرات می توان موکت را کف پوشی تلقی کرد که با ایجاد احساس آرامش برای مصرف نمایندگان خود، راحتی خاص و ویژه ای را در فضا به وجود آورده و در عین حال جلوه های بصری فوق العاده ای در بر دارد.

منسوجات به کار رفته در موکت نسبتا سنگین و ضخیم است و در بیشتر موارد شامل لایه هایی از پرز و کرک در سطوح بالایی هم می گردد. موکت های پرزبلند در انواع بافت های کات شده یا بریده شده و لوپ یا حلقوی فراوری می گردد. الیاف مصنوعی به کار رفته در موکت معمولا از پلی آمید، پلی استر، پلی پروپیلن، مواد اکریلیک و یا ترکیبی و موکت های طبیعی از الیاف پشم فراوری و به دست مشتری می رسند.

نکات مهم در هنگام خرید موکت

حتما در هنگام خرید موکت به نکات مهمی از جمله موارد زیر توجه و دقت نمایید.

1- توجه کردن به اندازه منزل در زمان خرید موکت

در منازل کوچک برای عظیمتر نشان دادن محیط، موکت های پرزدار (ولی با پرز کم) و رنگ روشن بهتر است استفاده گردد. در مقابل موکت های تیره، طرح دار و پرزدار زیاد برای ایجاد فضای صمیمی و دنج در واحدهای عظیم انتخاب به جایی است.

2- توجه کردن به دکوراسیون خانه در زمان خرید موکت

خوشبختانه موکت ها با داشتن طرح و رنگ های مختلف و بافت های لطیف و ملموس قادرند باعث ایجاد یک هماهنگی و هارمونی در هر نوع دکوراسیونی شده و در اتاق شما فضایی ایجاد نمایند که در بر دارنده یک معماری هندسی خاص است.

3- توجه به کیفیت موکت:

در زمان خرید موکت باید به کیفیت آن توجه بسیار زیادی کنید. هر چه موکت مد نظر شما دارای فشردگی و تراکم بالایی باشد، می توان نتیجه گرفت که کیفیت آن هم بیشتر است.

4- دقت به شرایط آب و هوای محل استفاده موکت

به محیط زندگی خود و نوع آب و هوایی که در آن زندگی می کنید در زمان خرید موکت توجه نمایید. اگر شما در مناطق شمال ایران ساکن هستید بهتر است از موکت هایی که دارای الیاف طبیعی مانند پشم هستند، استفاده نکنید زیرا به احتمال بسیار زیاد بعد از مدتی موکت شما کپک می زند.

موکت هایی که دارای جنس پروپیلن بوده مناسب ترین انتخاب برای مکان و فضاهایی هستند که در معرض آفتاب و رطوبت قرار دارند. زیرا این نوع موکت ها به نحوی طراحی شده اند که ضد آتش بوده و نمی توانند الکتریسیته ساکن ایجاد نمایند.

فروشگاه موکت محمدی | ارزان تر از همه جا

موکت را ارزان بخرید!!!

خرید موکت از کارهای روزمره نیست! شاید بتوان تعداد دفعاتی که هر فرد در طول عمر خود برای خرید موکت به بازار می رود را بسیار اندک و انگشت شمار دانست. به همین علت شرکت های فراوری نماینده موکت و فروشندگان با تبلیغات غلط قادرند هر فردی را گیج نمایند.

ما در مجموعه پخش موکت محمدی این افتخار را داریم که با اخذ نمایندگی از شرکتهای فراوری موکت و حذف واسطه ها با فروشی مستقیم از کارخانه، موکت با کیفیت به دست مشتریان برسانیم. (برای مشاهد قیمت موکت ساده و ارزان کلیک کنید).

همچنین با توجه به اوضاع کرونا و اهمیت سلامتی شما عزیزان موکت محمدی توانسته با فروش اینترنتی به خوبی هزینه های جاری را کاهش داده و با بهره گیری از نیروهای مجرب و کارآمد خود موکت را در کمترین زمان ممکن به دست مشتری برساند. تنوع زیاد محصولات ما، قیمت پایین و از همه مهمتر کیفیت بالا شما را بی احتیاج از صرف هزینه و وقت برای رفتن به بازارهای خرید و فروش می نماید.

موکت محمدی با فروش انواع موکت ها برای ادارات و منازل و داشتن مدل های گوناگون از ساده گرفته تا طرح دار، این افتخار را دارد که محصولاتی ارزان قیمت و با کیفیت را با خدماتی با ارزش و ارزنده به مشتریان خود ارائه دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10222

به "فرشی که از زمین جدا نمیشه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشی که از زمین جدا نمیشه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید