فعالیت سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر متوقف شد

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: متاسفانه به دلیل عدم ارائه طرح گردشگری فعالیت سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی شهرستان نیر متوقف شده است.

فعالیت سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر متوقف شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لحظه آخری ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، کریم حاجی زاده صبح امروز در جلسه آنالیز شرایط منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر گفت: متاسفانه به دلیل عدم ارائه طرح گردشگری فعالیت سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی شهرستان نیر متوقف شده است.

وی اضافه نمود: فعالیت شرکت آذران نیر که برای اجرای پروژه منطقه نمونه گردشگری نیر با مسائل بسیار زیادی روبرو بود، لغو شد و این شرکت که به عنوان متقاضی سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی شهرستان نیر محسوب می شد به دلیل عدم توانایی اقتصادی و اجرایی و انجام تعهدات قانونی در ارائه طرحها و نقشه ها هم اکنون توسط سازمان میراث فرهنگی استان اردبیل متوقف شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تا به امروز اظهارات این سرمایه گذار که مبنی بر سپرده شدن مطالعات اولیه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری سقزچی به خود مدیر میراث فرهنگی و تیم آن بود، بی اساس بوده و به خاطر بعضی از مسائل و عدم توانایی این سرمایه گذار، ارائه این طرح لغو شده است.

حاجی زاده توضیح داد: با توجه به اینکه تا به امروز حمایتهای بسیاری از این سرمایه گذار در طول چندین مدت اجرا شده ولی به هر حال سرمایه گذار نتوانست به ادعاهای خود در این زمینه عمل کند و به همین دلیل لغو فعالیت این سرمایه گذار در کارگروه تخصصی گردشگری و شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل بعد از ارائه مهلت های مکرر تصویب شد.

وی بیان نمود: در حال حاضر شرکت آذران نیز به خاطر لغو پروانه فعالیت نمی تواند در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر به کار خود ادامه دهد و انتظار می رود از این پس هر سرمایه گذاری که فعالیت خود را شروع می نماید، به درستی به کار خود ادامه داده و برای توسعه و آبادانی استان اردبیل گام بردارد چرا که در غیر این صورت اتفاقاتی مشابه این موضوع اتفاق خواهد افتاد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4481

به "فعالیت سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید