فعالیت هیات های اندیشه ورز در شهرداری تهران

به گزارش جعبه مهر، شهردار تهران تاکید کرد که در سه سطح می توان از پتانسیل نخبگان در شهر تهران استفاده کرد.

فعالیت هیات های اندیشه ورز در شهرداری تهران

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زاکانی صبح امروز در حاشیه جلسه با نخبگان منطقه 14 با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص این جلسه گفت: موضوع نخبگان در هر مجموعه ای به عنوان پیشرانان فکری و خلاقیتی یک نیاز جدی است.

وی با بیان این که ساماندهی فعالیت نخبگان را در سه سطح پیگیری می کنیم، گفت: در سطح نخست، نخبگان ملی که تعداد زیادی از آنها در تهران زندگی می کنند را باید بتوانیم در مرکز مطالعات شهرداری تهران سامان دهیم و از این ظرفیت به نفع شهر تهران استفاده کنیم.

وی با بیان این که سطح دوم فعالیت پیرامون نخبگان به عنوان پیشانی فکری در مجموعه شهرداری و اجزاء آن است که باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: بر همین اساس دبیرخانه ای در شهرداری تاسیس کردیم تا در همه سطوح شهرداری چارچوبی تنظیم شود که هیات های اندیشه ورزی داشته باشیم که هم برای معاونین، مدیران منطقه ها و سازمان ها بتوانیم از این هیات ها بهره بگیریم.

وی با بیان این که نخبگان در سطح سوم ناظر بر محلات هستند، گفت: با توجه به لزوم جلب مشارکت مردم، در نظر داریم که نخبگان و موثرین هر محله را دور هم جمع کنیم تا برای ما ایده پردازی و تصمیم سازی کنند و بتوانیم از این تصمیم ها برای بهبود شرایط محلات استفاده کنیم تا با کمک مردم و نخبگان محلی شور و نشاط بر مدار نخبگان به محلات بیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10969

به "فعالیت هیات های اندیشه ورز در شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت هیات های اندیشه ورز در شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید