فوتبال ایران بزرگتر ندارد، از این فوتبال فقط دلال ها لذت می برند

به گزارش جعبه مهر، هاشم حیدری در مصاحبه با خبرنگاران در انتقاد از عملکرد باشگاه استقلال در جابجایی گفت: مگر این تیم جابجایی هم داشته؟ دریافت یک بازیکن می گردد جابجایی؟ در حالی که رقبا با همه توان در حال تقویت هستند، در این باشگاه همه دست روی دست گذاشته اند و یارگیری رقبا را تماشا می نمایند.

فوتبال ایران بزرگتر ندارد، از این فوتبال فقط دلال ها لذت می برند

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

پیشکسوت استقلال با طرح این سوال که؛ نتیجه حجم بالای اعتراض طرفداران و این همه اعتراض چه شد؟، بیان داشت: در دستگاه ورزش چه کسی پاسخگوست؟ برای استقلال چه کردند؟ جز این که بعد از همه اعتراضات فقط استراماچونی رفت، اتفاق دیگری هم افتاد؟ در سیستم مدیریت که آب از آب تکان نخورد و همه سر جای شأن نشسته اند.

وی اضافه کرد: کاملاً معین بود که جریانی از داخل باشگاه با استراماچونی مخالف بود و همه تلاشش را کرد تا او را از تیم دور کند. همان زمان که وانمود می شد پیگیر بازگشت استراماچونی هستند با مجیدی تمام نموده بودند. اما اعتراض طرفداران مجیدی را وادار به عقب نشینی کرد و او گفت تا همه مرا نخواهند بر نمی گردم. حالا چی شد که در یک هفته نظر طرفداران تغییر کرد و خواهان حضور مجیدی شدند را من نمی دانم.

پیشکسوت فوتبال گفت: در فوتبال ما هیچ چیزی سر جای خودش نیست و هرکس بتواند زور می گوید. مثلاً چرا باید یک تیمی باشد که در میانه فصل بخواهد مربی یک تیم دیگر را بگیرد، زورش برسد و این کار را بکند. آن هم تیمی که خودش در کورس است و مربی اش را لازم دارد و مدیرش می گوید به ما فشار آوردند تا مربی مان را بدهیم. اگر این زورگویی نیست پس چیست؟ وقتی خارجی ها می بینند ما در داخل خودمان به هم رحم نمی کنیم و حرف زور می زنیم، آنها هم به ما حرف زور می زنند و می گویند میزبانی را می گیریم.

حیدری تاکید نمود: این فوتبال جز تنش و استرس چیزی ندارد. در حالی که فلسفه فوتبال نشاط اجتماعی و لذت بردن است. آیا شما از این فوتبال لذت می برید؟ مردم از این فوتبال لذت می برند؟ امروز فقط دلالان از فوتبال ایران لذت می برند و مدیرانی که دستشان در دست جماعت دلال باشد. فوتبال فقط برای آنها لذت بخش و سود آور است.

مهاجم پیشین استقلال توضیح داد: این فوتبال بزرگ تر و متولی ندارد. وقتی رئیس و صاحب ندارد، هرکسی از بیرون به خودش اجازه می دهد به آن تعدی نماید. خودمان با این فوتبال چنین کردیم که امروز مقابل خارجی ها ظلم پذیر باشیم و خودنموده را تدبیر نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4551

به "فوتبال ایران بزرگتر ندارد، از این فوتبال فقط دلال ها لذت می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران بزرگتر ندارد، از این فوتبال فقط دلال ها لذت می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید