فوتبال دنیا، مخالفت مالکان منچستریونایتد با اخراج ژوزه مورینیو

به گزارش جعبه مهر، فوتبال دنیا - مالکان باشگاه منچستریونایتد با اخراج ژوزه مورینیو مخالف هستند.

فوتبال دنیا، مخالفت مالکان منچستریونایتد با اخراج ژوزه مورینیو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، خانواده گلیزر، با وجود آغاز ضعیف منچستریونایتد در این فصل مخالف برکنار کردن سرمربی تیم ژوزه مورینیو هستند.

منچستریونایتد از 7 بازی این فصلش تنها 3 پیروزی داشته و به همین اندازه تساوی. در نتیجه 4 بازی بدون برد متوالی، یونایتد بدترین آغاز خود را از سال 1989 تجربه نموده اما مالکان آمریکایی باشگاه همچنان می خواهند به مورینیو فرصت بدهند که به ناکامی هایش انتها دهد.

مورینیو علاوه بر کسب نتایج ضعیف با تعدادی از ستاره های تیمش از جمله پل پوگبا و الکسیس سانچس هم اختلاف پیدا نموده است و صبح امروز (شنبه) اعلام شد که اگر تیمش نتواند نیوکاسل را در هفته هشتم لیگ برتر شکست دهد، او اخراج خواهد شد. آخرین اخبار اما حاکی رأی اعتماد مالکان باشگاه به ابقای مرد پرتغالی بوده است.

درهمین حال نشریه تلگراف انگلیس نوشته است که نمایندگان باشگاه منچستریونایتد در ملاقاتی که هفته گذشته در لندن با ژرژ مندز، مدیر برنامه های دخه آ برای تمدید قرارداد این دروازه بان اسپانیایی (او تا سال 2020 قرارداد دارد) داشته اند، به او در خصوص امنیت شغلی دیگر موکلش یعنی ژوزه مورینیو اطمینان خاطر داده اند.

منچستریونایتد ساعت 20 امشب میزبان نیوکاسل است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 454

به "فوتبال دنیا، مخالفت مالکان منچستریونایتد با اخراج ژوزه مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مخالفت مالکان منچستریونایتد با اخراج ژوزه مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید