انریکه: باید بگویم عجب دروازه بان فوق العاده ای داریم، تیم مان احتیاج به پیشرفت دارد

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از اولین بازی شاگردانش در لیگ ملت های اروپا به تمحید از دو دروازه بان تیمش پرداخت.

انریکه: باید بگویم عجب دروازه بان فوق العاده ای داریم، تیم مان احتیاج به پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه پس از تساوی یک - یک شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی اسپانیا در خانه آلمان در دور نخست از دومین دوره لیگ ملت های اروپا به تمجید از هر دو دروازه بان ماتادورها، داوید دخه آ و کپا آریسابالاگا پرداخت.

در این بازی که اسپانیایی ها تا دقایق تلف شده نیمه دوم یک بر صفر عقب بودند و خوسه گایا در دقیقه ششم وقت های تلف شده گل تساوی را به ثمر رساند، دخه آ در ترکیب اصلی ماتادورها نهاده شد و عملکردش هم رضایت انریکه را به همراه داشت.

انریکه درباره دروازه بانان تیمش که به خاطر عملکردشان در فصل اخیر به شدت مورد انتقاد واقع شدند و تحت فشار بودند، گفت: دخه آ بارها و بارها در انگلیس عملکردی نظیر آنچه امشب داشت را ارائه نموده است. ما بی وقفه شرایط او را رصد می کنیم اما او و کپا به محض اینکه مرتکب یک اشتباه می شوند، همه جا خبرش منتشر می گردد. با این وجود من فکر می کنم که آنها به این شرایط عادت نموده اند. با عملکردی که دخه آ در این بازی ارائه کرد، ما باید بگوییم که عجب دروازه بان فوق العاده ای داریم. من دو دروازه بان تیمم را تشویق می کنم که تحت تأثیر نقدها قرار نگیرند و از آنها می خواهم بدانند که در پستی بازی می نمایند که من حساسیت ویژه ای نسبت به آن دارم اما در حال حاضر با توجه به فشارهایی که رسانه ها به آنها می آورند، رفتار من با آنها مهربانانه تر است. هر دوی آنها می دانند که وقتی مرتکب اشتباهی می شوند، اشتباهات شان برجسته تر از اشتباهات سایر بازیکنان است اما دیگر به این شرایط عادت نموده اند.

انریکه درباره بازی تیمش مقابل آلمان هم گفت: بدون شک در تیم ما بخش های فراوانی احتیاج به پیشرفت دارند اما از نظر تاکتیکی من از آنچه که از بازیکنانم دیدم، راضی ام. مهم نیست که کجا و مقابل چه حریفی بازی می کنیم، ما همواره با تمام توان مقابل رقبای مان قرار خواهیم گرفت. بازی در نیمه زمین حریف در ذات تیم ماست اما در این بازی من دوست داشتم که کمتر توپ را لو می دادیم.

عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی اسپانیا تحسین خیلی ها را برانگیخت که خود انریکه هم جزو آنها بود. او گفت: آنسو فاتی آغاز فوق العاده ای داشت. تعدادی از بازیکنان ما دارند اولین بازی های شان را با تیم تجربه می نمایند و عملکردشان هم خوب است. آنها بعد از این دقایق بیشتری در میدان حضور خواهند داشت. دیدن انگیزه آنها برای بازی کردن بسیار زیباست.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7355

به "انریکه: باید بگویم عجب دروازه بان فوق العاده ای داریم، تیم مان احتیاج به پیشرفت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: باید بگویم عجب دروازه بان فوق العاده ای داریم، تیم مان احتیاج به پیشرفت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید