فوتسالی ها منتظر موضع فیفا در مورد جام جهانی

به گزارش جعبه مهر، فدراسیون جهانی فوتبال هنوز در مورد شرایط برگزاری جام جهانی فوتسال تصمیم گیری نکرده است.

فوتسالی ها منتظر موضع فیفا در مورد جام جهانی

به گزارش خبرنگاران، با وجود اینکه بیشتر رویدادهای مهم ورزشی جهان در سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است، فدراسیون جهانی فوتبال هنوز تصمیم خود در رابطه با مسابقات جام جهانی فوتسال که قرار است شهریور ماه امسال در لیتوانی برگزار شود، نگرفته است.

گرچه فیفا در مورد تغییر زمان یا لغو چندین رویداد فوتبالی در بیانیه های متعدد اظهار نظر کرده است با این حال اهالی فوتسال و به خصوص تیم های آسیایی منتظر روشن شدن شرایط جام جهانی هستند. پیش از این مسابقات، فوتسال قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی 2020 هم هست، قرار بود اسفند ماه 98 در ترکمنستان برگزار شود اما AFC این مسابقات را به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو کرد.

در تعطیلات نوروزی زمان جدید این مسابقات پس از توافق با میزبان بازی ها معین و مقرر شد این مسابقات از 16 مردادماه امسال برگزار شود این در حالی است که تاریخ جدید بازی ها در فاصله یک ماه تا جام جهانی فوتسال واقع شده است و عملاً در صورت عدم لغو این بازی ها تیم های آسیایی کار دشواری برای حضور در جام جهانی دارند.

از سوی دیگر فیفا قرار بود سی و یکم اردیبهشت ماه 1399 قرعه کشی بازی های جام جهانی فوتسال را انجام دهد اما ابهام در برگزاری بازی ها، قرعه کشی مسابقات را نیز در هاله ای از ابهام قرار داده است.

گفته می شود قرار است فیفا تا اواسط اردیبهشت و پیش از موعد قرعه کشی در مورد زمان برگزاری بازی های جام جهانی فوتسال تصمیم گیری کند. احتمال اینکه این بازی ها نیز مثل المپیک به تابستان سال آینده موکول شود، زیاد است اما برخی برآورد ها نیز حاکی از برگزاری آن در ماه پایانی سال 2020 میلادی یعنی اواخر آذرماه 1399 است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5566

به "فوتسالی ها منتظر موضع فیفا در مورد جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسالی ها منتظر موضع فیفا در مورد جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید