فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، شروع مسابقات با درخشش لژیونرهای ایرانی؛ نمایندگان چین و عراق صدرنشین شدند

به گزارش جعبه مهر، مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا در حالی شروع شد که بازیکنان ایرانی تیم ها، عملکرد برجسته ای برای تیم خود داشتند.

فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، شروع مسابقات با درخشش لژیونرهای ایرانی؛ نمایندگان چین و عراق صدرنشین شدند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا از امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه های A و B شروع شد.

نتایج دیدارهای دو گروه نخست به توضیح زیر است:

گروه A

اف سی ارم قرقیزستان 3 - شنزن نانلینگ چین 8

پورت اف سی تایلند 3 - استار FS سئول کره جنوبی صفر

گروه B

نفت الوسط عراق 9 - الریان قطر 4

تای سون نام ویتنام 4 - AGMK ازبکستان یک

با این نتایج، تیم شنزن نانلینگ با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده تایلند در صدر جدول گروه A قرار گرفته است. نانلینگ علی اصغر حسن زاده را در اختیار دارد و ملی پوش ایرانی این تیم، دو گل نماینده چین را به ثمر رساند. در آن سوی میدان محسن فرهمند، دیگر لژیونر فوتسال کشورمان حضور داشت که یک بار دروازه شنزن نانلینگ را گگردد. پورت اف سی که میزبان رقابت هاست نیز در رتبه دوم جدول گروه جای گرفت.

نفت الوسط هم با سه امتیاز و تفاضل گل 5+، در صدر جدول گروه B جای گرفت. فرهاد توکلی ملی پوش ایرانی نفت پیروز شد یکی از 9 گل تیمش را به ثمر برساند و محمد طاهری در تیم الریان، یک بار برای تیمش گلزنی کرد. تای سون نام ویتنام هم که علیرضا رفیعی را در اختیار دارد، با 3 امتیاز در صندلی دوم جدول گروه ایستاده است.

مس سونگون هم که نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می گردد، از ساعت 17 فردا در نخستین دیدار خود به مصاف تیم کاظمه SC کویت خواهد رفت. برنامه دیدارهای فردا به توضیح زیر است:

گروه C

واموس اندونزی - سورو کمپانی تاجیکستان (ساعت 9:30)

بانک بیروت لبنان - ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار (ساعت 14:30)

گروه D

ناگویا اوشنز ژاپن - الظفره امارات (ساعت 12)

مس سونگون ایران - کاظمه SC کویت (ساعت 17)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2336

به "فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، شروع مسابقات با درخشش لژیونرهای ایرانی؛ نمایندگان چین و عراق صدرنشین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، شروع مسابقات با درخشش لژیونرهای ایرانی؛ نمایندگان چین و عراق صدرنشین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید