قوچان نژاد و ترابی نامزد موثرترین خریدهای لیگ قهرمانان

به گزارش جعبه مهر، سایت AFC نام دو بازیکن ایرانی را در نظرسنجی موثرترین خریدها برای لیگ قهرمانان آسیا قرار داد.

قوچان نژاد و ترابی نامزد موثرترین خریدهای لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، AFC در سایت خود یک نظرسنجی در رابطه با مؤثرترین خریدها در لیگ قهرمانان آسیا قرار داده که در این میان نام رضا قوچان نژاد و مهدی ترابی دیده می گردد. علاوه بر این بازیکنان، سباستین جووینکو (الهلال)، شویا ناکاجیما (الدحیل)، لئاندرو دامیائو (کاوازاکی فرونتال)، مروان فلینی (شاندونگ لوننگ)، مهدی بن عطیه (الدحیل)، ارسلان میرات آمانوف (لوکوموتیو) و لونگ ژوان ترونگ (بوریرام یونایتد) دیده می شوند. کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربران خواسته تا از میان بازیکنانی که می توانند نقش کلیدی برای تیم هایشان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند بهترین انتقال انتخاب گردد.

این سایت درباره قوچان نژاد نوشت: مهاجم ایرانی در اوایل سال 2019 قبرس را به مقصد استرالیا ترک کرد تا با پیراهن اف. سی سیدنی بازی کند. او به نخستین بازیکن ایرانی تبدیل شد که در لیگ این کشور بازی می نماید. بازیکن 31 ساله بیشترین دوران ورزشی اش را در بلژیک و هلند گذارند و توانست آمار خوبی در این کشورها بر جای بگذارد. او همچنین با پیراهن تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا و جام جهانی گلزنی کرد. قوچان نژاد پیش از این سابقه بازی در جام ملت های آسیا را داشته است. او در سال 2014 با تیم کویت اس. سی در این رقابت ها به میدان رفت.

AFC در رابطه با ترابی نوشت: پرسپولیس پس از حضور در فینال سال گذشته لیگ قهرمانان در زمستان سال جاری با سپری کردن محرومیت از دو پنجره جابجایی اقدام به خرید بازیکن کرد. باشگاه ایرانی با ترابی که در سایپا بازی می کرد قرارداد امضا کرد. او یکی از بازیکنان مستعد ایرانی محسوب می گردد که با توجه به توانایی بالایش در گلزنی می تواند به پرسپولیس در این زمینه یاری کند.

بازیکن 24 ساله تاکنون 25 بازی ملی را به ثبت رسانده است. او به همراه تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 روسیه رفت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

برای شرکت در این نظرسنجی این جا را کلیک کنید.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1185

به "قوچان نژاد و ترابی نامزد موثرترین خریدهای لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد و ترابی نامزد موثرترین خریدهای لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید