لزوم همکاری دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت یاسوج

به گزارش جعبه مهر، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : هر جایی حقوق عامه مردم باشد ورود خواهیم کرد و ساخت کارخانه بازیافت که با سلامت و بهداشت مردم سر و کار دارد را نیز جز حقوق عامه مردم می دانیم.

لزوم همکاری دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت یاسوج

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج حسن نگین تاجی به همراه شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان از سایت بازیافت زباله دوپشته دشتروم و محل دفن زباله های یاسوج اضافه کرد: با همتی که در اینجا می بینیم کار انجام خواهد شد و بر روند اجرای کار نیز نظارت مستمر خواهیم کرد .

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاههای خدمات رسان با شهرداری یاسوج، اظهارکرد: برای احداث این کارخانه لازم است عزم و اراده جدی باشد و از شهرداری می خواهیم هر دستگاهی که همکاری لازم را نداشت، معرفی کند .

کارخانه بازیافت زباله یاسوج در 6 ماه راه اندازی می شود

همچنین نستهن مقدم، شهردار یاسوج در این بازدید با ارائه گزارشی از روند ساخت کارخانه بازیافت در این محل گفت: اسفندماه سال گذشته با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور عملیات احداث کارخانه بازیافت زباله شهر یاسوج و حومه کلنگ زنی شد .

وی اضافه کرد: سایت جمع آوری و دفع بهداشتی زباله شهر یاسوج در زمینی به مساحت 23 هکتار است که این کارخانه در 6 هکتار آن احداث خواهد شد .

مقدم خاطرنشان کرد: حوضچه های تبخیر شیرآبه های زباله نیز در طراحی این کارخانه دیده شده است.

شهردار یاسوج با تاکید بر دغدغه مندی مجموعه شهرداری و شورای دور پنجم برای ساخت این کارخانه گفت: چندین مرحله آگهی فراخوان جذب سرمایه گذار در روزنامه های پرتیراژ کشور برای ساخت این کارخانه انتشار یافت که استقبالی نشد و اکنون که یک سرمایه گذار بومی ورود کرده است، نیاز به حمایت جدی تر دارد .

مقدم شرح داد: پس از تصویب کلیات کارخانه بر اساس توافقات صورت گرفته با سرمایه گذار، کلنگ زنی انجام شد و کار جانمایی و تسطیح زمین و فراهم کردن زیرساخت های لازم آغاز شده است .

وی عنوان نمود: پس از فراهم کردن زیرساخت های لازم و تعیین جزئیات فنی در کارگروه پسماند استان، کار احداث و راه اندازی کارخانه در مدت زمان 6 ماه انجام خواهد گرفت.

شهردار یاسوج با بیان اینکه کارخانه ای که در این محل پیش بینی شده است، با قابلیت های بالا و تجربه کارهای گذشته است، ادامه داد: ورودی روزانه 400 تن خواهد بود که می تواند جوابگوی نیاز شهر یاسوج و سایر مناطق استان باشد.

مقدم خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج همه تلاش خود را برای ساخت این کارخانه انجام خواهد داد اما انتظار ما اینست که همه فشار بر روی شهرداری نباشد و سایر دستگاهها از جمله محیط زیست، منابع طبیعی، آب و فاضلاب، شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق و سایر دستگاههای عضو کارگروه پسماند نیز مساعدت و جدیت برای ساخت این کارخانه داشته باشند.

وی تاکید کرد: بر اساس قولی که پیمانکار داده است در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم این کارخانه در مدت 6 ماه راه اندازی می شود و به بهره برداری خواهد رسی .

شهردار یاسوج گفت: به پیمانکار تاکید کرده ایم که سهمیه ویژه ای از اشتغال این کارخانه به جوانان بومی روستاهای اطراف اختصاص یابد.

نمونه برداری های منظم آب و فاضلاب از دوپشته صورت می گیرد

علی داوودی مهر، مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: نمونه برداری های منظم آب و فاضلاب از این منطقه صورت می گیرد .

وی خاطرنشان کرد: شهردار یاسوج با جدیت کار را دنبال می کند و آب منطقه ای نیز همکاری لازم را خواهد داشت .

لزوم همکاری سایر دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت

عدالت نسب، پیمانکار کارخانه بازیافت زباله یاسوج نیز در این بازدید گفت: شهرداری یاسوج برای ساخت این کارخانه سنگ تمام گذاشته است و دفتر امور شهری استانداری نیز با جدیت پیگیر مسائل است.

وی اضافه کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت های آب و برق و گاز بر اساس وعده ای که داده ایم در مدت 6 ماه خط تولید کارخانه را بهره برداری خواهیم کرد.

دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت همکاری کنند

سید حسین کاظمی، مدیرکل امور شهری استانداری در این بازدید گفت: پیگیری همکاری دستگاههای خدمات رسان با شهرداری یاسوج برای احداث کارخانه بازیافت هستیم.

وی اقدامات شهرداری یاسوج در زمینه ساخت کارخانه بازیافت را ملطلوب ارزیابی کرد و گفت: کارخانه بازیافت زباله یک نیاز و ضروت برای مرکز استان است و با همکاری و تعامل دستگاهها می توانیم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این کارخانه باشیم.

کاظمی همچنین با اشاره به زیرسازی جهت سایت دفن زباله دوپشته بر آسفالت این جهت تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3047

به "لزوم همکاری دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم همکاری دستگاهها برای احداث کارخانه بازیافت یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید