لطفا بابل را دریابید!

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- پیشنهاد مشخص نگارنده برای انتخاب فرمانداران ، بخشداران و روسای ادرات برگزاری آزمون همراه با فراخوان و انجام مصاحبه های تخصصی و مشخص شاخص های مدیریتی می باشد تا فرآیند انتخاب مدیران ومقامات؛ علمی و کارشناسی و معطوف ومقرون به شایسته سالاری باشد .

لطفا بابل را دریابید!

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل به نقا از ایرج نیازآذری روزنامه نگار و فعال فرهنگی و اجتماعی،پس از روی کارآمدن دولت سید ابراهیم رییسی مطالبات مردمی برای بهبوداوضاع اداری اجرایی کشور رنگ و بوی انقلابی گرفت که این امر باانتخاب استاندار نو مازندران مردم شهرستان بابل را به انتظار توجه بیشتر امیدوارکرد .

اینکه بخواهم درباره وجوه مختلف سیاسی، اجتماعی و مالی شهرستان بزرگ بابل بگویم تکرار مکررات خواهد بود چرا کانال های اطلاع یابی مقام ارشد استان از مبادی رسمی متضمن دریافت گزارش واطلاعات جامع و صحیح می باشد .

امامهمترین مطالبه مردم بابل بهبود اوضاع مدیریتی وانتخاب مدیران شایسته خدمتگزاری برای بیست و سومین شهرستان پرجمعیت کشوراست که معادل استان های کوچک دارای ظرفیت سیاسی،اداری واجرایی می باشدبه عبارتی مدیران این شهرستان بایددرترازمدیران استان مازندران انتخاب شوند .

شهرستان حوزوی و دانشگاهی بابل به عنوان هاب ارتباطی شمال کشور دارای فرمانداری ویژه می باشد:

شهرستان حوزوی و دانشگاهی بابل به عنوان هاب ارتباطی شمال کشور دارای فرمانداری ویژه می باشد اما متاسفانه نه فرماندار و مدیرانش ویژه هستند نه فرمانداری و اداراتش!لذااگرقرار است تغییر و تحول مدیریتی صورت بگیرد که بسیار ضرورت داردشایسته است شان مردم بابل فراتراز مناسبات وصورت بندی های جناحی رقم بخورد .

البته حق مسلم سیاسی دولت محترم است که مدیرانش رااز میان نیرو های همسو انتخاب نماید اما استدعای این قلم آن است که از مدیران با تجربه وکارآمد برای فرمانداری وادارات شهرستان بزرگ بابل گزینش نمایید .

پیشنهاد مشخص نگارنده برای انتخاب فرمانداران ، بخشداران و روسای ادرات برگزاری آزمون همراه با فراخوان و انجام مصاحبه های تخصصی و مشخص شاخص های مدیریتی می باشد تا فرآیند انتخاب مدیران ومقامات؛ علمی و کارشناسی و معطوف ومقرون به شایسته سالاری باشد .

توقع مردم بابل از استاندارمازندران:

نومنصوب مازندران حفظ انسجام وجامعیت شهرستان تاریخی و تمدنی هزاره مامطیر وبارفروش تجاری به وسیله اقتدارو کارآمدی مدیرانی است که قابلیت همگرایی بخش های مختلف بابل و مدیریت جامع سیاسی ، اجتماعی و مالی را داشته وبه مناسبات مدیریتی شهرستان جایگاه متمایزبخشند تا اعتمادعمومی به نهاد دولت ترمیم گردد .

ایرج نیازآذری روزنامه نگار و فعال فرهنگی و اجتماعی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11013

به "لطفا بابل را دریابید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفا بابل را دریابید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید