لوزی معروف برانکو با هر 46.6 دقیقه یک گل!

به گزارش جعبه مهر، حاصل 436 دقیقه ای که تیم پرسپولیس با سیستم 2-4-4 لوزی مقابل حریفان صف آرایی نموده، این بوده که سرخ پوشان با این سیستم بازی به طور میانگین 46.6 دقیقه یکبار گلزنی نموده اند.

لوزی معروف برانکو با هر 46.6 دقیقه یک گل!

به گزارش خبرنگاران ، از ابتدای فصل تاکنون تیم پرسپولیس در مجموع لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در 9 بازی به مصاف رقبا رفته؛ سرخ ها در 374 دقیقه ای که با سیستم 2-4-4 خطی مقابل حریفان قرار گرفته اند یک برد و 3 تساوی کسب نموده، 2 گل زده و یک گل هم دریافت نموده اند یعنی به طور میانگین هر 187 دقیقه یکبار موفق به گلزنی گردیده اند.

حاصل 436 دقیقه ای که تیم پرسپولیس با سیستم 2-4-4 لوزی مقابل حریفان صف آرایی نموده اما 4برد، یک باخت، 9 گل زده و 3 گل خورده بوده است؛ یعنی سرخ پوشان با این سیستم بازی به طور میانگین 46.6 دقیقه یکبار گلزنی نموده اند.

پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان دراستادیوم آزادی، هفته دوم فصل جاری در دقیقه 14 و با مصدومیت کمال کامیابی نیا و خروج این بازیکن از زمین مسابقه به اجبار تغییر سیستم داد و به سیستم 2-4-4 لوزی روی آورد، در نهایت در 74 دقیقه باقی مانده، سرخپوشان 3 بار به گل رسیدند. در دیدار رفت مقابل الدحیل هم سرخ پوشان در حالی که در قطر میهمان تیم قدرتمند الدحیل بودند، با همین لوزی معروف، یک بر صفر قطر را ترک کردند.

در هفته ششم لیگ برتر شاگردان برانکو با 2-4-4 لوزی بازی کرد و با نتیجه 1-2 نساجی مازندران را از پیش رو برداشتند. سرخ پوشان در دیدار برگشت مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند این تیم را با نتیجه 1-3 در استادیوم آزادی از پیش رو بردارند اما بردهای پرسپولیس با لوزی معروف به همین جا تمام نشد و این تیم در هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر، تیم سپیدرود را از پیش رو برداشت.

حالا باید دید پرسپولیس برانکو با کدام سیستم 2-4-4 در دربی 88 حاضر می گردد؛ خطی یا لوزی؟ هرچند تمام آمار و ارقام خوب و موفقیت ها مربوط به زمانی است که سرخ پوشان با سیستم 2-4-4 لوزی بازی نموده اند.

2 - 270

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 394

به "لوزی معروف برانکو با هر 46.6 دقیقه یک گل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوزی معروف برانکو با هر 46.6 دقیقه یک گل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید