لیونل مسی در راه لیگ برتر؟! ، ستاره آرژانتینی بالاخره تصمیم خود را می گیرد

به گزارش جعبه مهر، در حالی که فوق ستاره پاری سن ژرمن مشغول تصمیم گیری در خصوص آینده اش است، باشگاه های انگلیسی هم علاقه شان را به جذب او ابراز نموده اند.

لیونل مسی در راه لیگ برتر؟! ، ستاره آرژانتینی بالاخره تصمیم خود را می گیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، لیونل مسی، مهاجم پاری سن ژرمن، قرار است در خصوص آینده خود تصمیم بگیرد و باشگاه های لیگ فزونی در حال مذاکره با او هستند.

این بازیکن آرژانتینی که قراردادش در پارک دو پرنس ماه آینده به خاتمه می رسد، هنوز احتمالی در خصوص تمدید قراردادش وجود ندارد. در حالی صحبت ها در خصوص آینده او داغ شده است که برجسته ترین آن مربوط به بازگشت احساسی او به بارسلونا است. فابریزیو رومانو گزارش داده است که در روزهای آینده مسی تصمیم خود را خواهد گرفت. در حالی که تیم های عربستانی الهلال و تیم MLS اینتر میامی نیز تمایل خود را در گذشته ابراز نموده اند، روزنامه آرژانتینی اوله اکنون فاش نموده است که چندین باشگاه لیگ فزونی ناشناس هم به عنوان مقصد احتمالی مطرح شده اند.

همانطور که به خوبی تعیین شده است، بازگشت مسی به بارسا - هر چند آشکارا به وسیله نام های معروف بلوگرانا چه در گذشته و چه در حال حاضر تشویق می گردد - به شرایط مالی نامطمئن باشگاه بستگی دارد. حتی با جدایی جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، باز هم دستمزدهای گزاف مسی ممکن است برای قوانین سختگیرانه لالیگا بسیار بالا باشد. در همین حال، لیگ برتر دارای قوانین بسیار کمتر سختگیرانه و انبوهی از باشگاه های ثروتمند است، هر چند طرف های ذینفع نامشان ذکر نشده است.

علاوه بر این، پس از گزارش اوله، شبکه فرانسوی فوت مرکاتو مدعی شد که ایجنت مسی و پدر خورخه پیشنهاد رکورد جهانی الهلال عربستان را پذیرفته است. مجموع دستمزد گزارش شده در عرض دو سال به 1.2 میلیارد یورو (1.1 میلیارد پوند/1.3 میلیارد دلار) می رسد که بیش از دو برابر دستمزد رقیب همیشگی اش، کریستیانو رونالدو در النصر است. فوت مرکاتو خاطرنشان می نماید که در حالی که گزینه ترجیحی مسی بازگشت به بارسا است، بی ثباتی مالی آنها منظره انتقال به کشور حوزه خلیج فارس را به طور فزاینده ای مجذوب کننده می نماید.

با وجود چنین بلاتکلیفی، این بازیکن آرژانتینی همچنان توانست در این فصل 41 گل در 40 بازی برای پاریسی ها به ثمر برساند و در روز شنبه در دفاع از عنوان قهرمانی لیگ یک مقابل استراسبورگ، تاثیری بزرگ داشت. کمپین پی اس جی در روز 3 ژوئن برابر کلرمون فوت به خاتمه می رسد که احتمالا آخرین بازی مسی برای تیم لیگ یک خواهد بود.

  • نیمار از رفیقش جدا نمی گردد | شایعات داغ در خصوص مشتری نو مسی
  • مبلغ پرداختی رئال مادرید برای انتقال ستاره انگلیسی فاش شد
  • بدترین خداحافظی تاریخ ستاره انگلیسی | بلینگهام با اشک و آه به رئال مادرید می پیوندد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11344

به "لیونل مسی در راه لیگ برتر؟! ، ستاره آرژانتینی بالاخره تصمیم خود را می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی در راه لیگ برتر؟! ، ستاره آرژانتینی بالاخره تصمیم خود را می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید