ماکرون: درخصوص آخرین تحولات منطقه با ترامپ رایزنی می کنم

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهور فرانسه از تلا ش های صلح آمیز برای حل تنش های موجود در غرب آسیا اطلاع داد.

ماکرون: درخصوص آخرین تحولات منطقه با ترامپ رایزنی می کنم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس جمهور فرانسه که در ژاپن به سرمی برد، از کوشش ها برای یافتن راهکار مسالمت آمیز در قبال تحولات منطقه اطلاع داد.

به نوشته وبگاه رادیو بین المللی فرانسه امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که برای شرکت در نشست جی -20 در اوزاکای ژاپن حضور دارد، گفت : هنگام گفتوگو با همتای آمریکایی خود در نشست جی -20 از او می خواهد به هدف تضمین امنیت عمومی منطقه ای راهکار سازنده ای بیابد.

رئیس جمهور فرانسه آدینه گذشته نیز گفت که باید تنش ها با ایران کاهش یابد. وی که پس از نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل صحبت می کرد، گفت: باید تنش ها با ایران کاهش یافته و تماس هایی برای تحقق این هدف در حال اجرا است. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه ضدیت با مردم و نظام ایران، دوشنبه شب به وقت تهران تحریم های جدیدی اعمال کرد. (جزئیات بیشتر)

به نوشته این منبع خبری، منتقدان دونالد ترامپ بر این باورند که وی بارها تصمیم های خود درباره نحوه برخورد با ایران را تغییر داده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز میخواهد دوشنبه به درخواست آمریکا و در زمینه تنش های این کشور با ایران، نشستی غیرعلنی برگزار کند.

انتهای پیغام/

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2076

به "ماکرون: درخصوص آخرین تحولات منطقه با ترامپ رایزنی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: درخصوص آخرین تحولات منطقه با ترامپ رایزنی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید