متقی و فیروزپور صاحب مدال طلا شدند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) و با برگزاری مسابقات سه وزن نخست در شهر نورسلطان قزاقستان شروع شد که در سرانجام امیرحسین متقی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور در وزن 80 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

متقی و فیروزپور صاحب مدال طلا شدند

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین متقی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ناگایشی از ژاپن را شکست داد. وی در دور دوم با حساب 7 بر 2 گوسوامی از هند را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل کولداشیف از ازبکستان در حالی که داوری این مسابقه نیز با مشکلاتی همراه بود با نتیجه 4 بر یک پیروزی شد و به دیدار فینال راه یافت. متقی در دیدار فینال احمداف کشتی گیر روسی الاصل از تاجیکستان را با نتیجه 6 بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در 71 کیلوگرم امیرمهدی حسینی در دور نخست برابر امگالانباتا از مغولستان 11 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست حریف مغول برابر کشتی گیر ترکمنستان از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 80 کیلوگرم امیرحسین فیروز پور در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ژو از چین را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر 4 شکراف از تاجیکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی گردد. فیروزپور در این دیدار نیز با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی شیمیزو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی آمانگالی از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

تیم ایران در انتها مسابقات روز نخست با 50 امتیاز در صندلی نخست قرار گرفته است.

7 آزاد کار کشورمان نیز فردا روی تشک خواهند رفت، که اسامی آنها به توضیح زیر است:

45 کیلو گرم : علی عرب

48 کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی

51 کیلوگرم: علی قلی زادگان

55 کیلوگرم: مهدی ویسی

60 کیلوگرم: عرفان الهی

92 کیلوگرم: سهیل یوسفی

110 کیلوگرم: سالار حبیبی

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2150

به "متقی و فیروزپور صاحب مدال طلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقی و فیروزپور صاحب مدال طلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید