مجیدی: وقت ندارم جواب بعضی اراجیف را بدهم

به گزارش جعبه مهر، مجیدی: وقت ندارم جواب بعضی اراجیف را بدهم/امیدوارم بازی فردا لغو نشود

مجیدی: وقت ندارم جواب بعضی اراجیف را بدهم

به گزارش خبرنگاران ، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: ما فردا بازی سختی داریم و می دانیم ذوب آهن تیم خوبی است و امیدوارم سه امتیاز لازم را بگیریم.

مجیدی در مورد مصدومان استقلال و شرایط مهدی قائدی، بیان کرد: اسماعیلی و قائدی دیروز با ما تمرین کردند اما با توجه به اینکه در تمرینات گروهی در روزهای گذشته نبودند شاید از ابتدا از آنها استفاده نکنیم. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم که به تازگی به تیم ما اضافه شدند و برنامه ای برای آنها نوشته ایم تا زیر نظر آقای ربانی تمرین نمایند و بتوانند شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا نمایند.

وی در مورد شرایط دیاباته گفت: ام آر آی که از او گرفته می گردد شرایط او را تعیین می نماید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه بعضی می گویند او فردا می تواند بازی کند، شرح داد: همه چیز به ام آر آی امروز بستگی دارد.

مجیدی در مورد اینکه سفر دیاباته به فرانسه حواشی داشت، گفت: دیاباته با من شخصا صحبت کرد و با اجازه من به این سفر رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد لغو یا برگزاری مسابقه فردا بدون حضور تماشاگران به خاطر ویروس کرونا چیست، گفت: من اولین بار است که این موضوع را می شنوم ولی امیدوارم این اتفاق نیفتد. با توجه به برنامه ریزی که انجام شده همین الان هم تحت فشار هستیم و 4 روز یک بار بازی می کنیم. امیدوارم مسابقه فردا هم برگزار گردد و آسیبی به کسی وارد نگردد.

خبرنگاری از مجیدی در مورد حواشی هفته گذشته و اظهار نظرهایی که پیرامون استفاده بازیکنان وقت استقلال از یک ماده ممنوعه سؤال کرد، که سرمربی استقلال در واکنش به این مومضوع گفت: راستش را بخواهید من نه وقتش را دارم به این مسائل فکر کنم و نه برایم مهم است جواب این اراجیف را بدهم. شما هم سؤال بعدی را بپرسید.

سرمربی استقلال در مورد اینکه فکر می نماید تیمش در لیگ برتر می تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت: استقلال در هر سه جا مدعی است نه فقط لیگ برتر. ما حتما در آسیا از گروهمان صعود می کنیم و در لیگ برتر وجام حذفی هم مدعی قهرمانی هستیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4828

به "مجیدی: وقت ندارم جواب بعضی اراجیف را بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: وقت ندارم جواب بعضی اراجیف را بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید