محدودیت های قرنطینه در ایرلند تا تابستان و پاییز تمدید شد

به گزارش جعبه مهر، دولت ایرلند تا انتها تابستان تمامی تجمعات بالای پنج هزار نفر را ممنوع اعلام نموده است و حداقل تا پاییز برگزاری تمامی کنسرت ها یا رویدادهای ورزشی با حضور گسترده تماشاگران را نیز لغو نموده است.

محدودیت های قرنطینه در ایرلند تا تابستان و پاییز تمدید شد

به نقل از خبرگزاری ایندیپندنت، دولت ایرلند تا سرانجام تابستان تمامی تجمعات گسترده بالای پنج هزار نفر را ممنوع خاطرنشان کرد و حداقل تا پاییز برگزاری تمامی کنسرت ها یا رویدادهای ورزشی با حضور تماشاگران را لغو نموده است.

به گفته مقامات دولتی تا سرانجام اوت آگوست برای هرگونه اجتماع گسترده ای که جمعیت بیش از پنج هزار نفر را به خود اختصاص داده اند، مجوز صادر نخواهد شد.

این امر بدان معنی است که حداقل تا پاییز هیچ کنسرت یا رویداد ورزشی با وجود تماشاگران برگزار نمی گردد.

مسابقه سراسری (Tidy Towns) که 62 سال است برگزار می گردد، یکی از رویدادهایی است که به دلیل گسترش کرونا اکنون لغو شده است.

پاسکال دونوهو، وزیر دارایی ایرلند در پیش بینی های اقتصادی خود اعلام کرد که فراوری ناخالص داخلی ایرلند در امسال 10،5 درصد کاهش خواهد یافت و هم چنین نرخ بیکاری 9،3 درصد رشد خواهد نمود.

تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در ایرلند 16 هزار و 40 نفر گزارش شده است. همچنین با ثبت 44 فوتی دیگر در 24 ساعت گذشته شمار کل قربانیان کرونا در این کشور به 730 تن رسیده است.

دکتر تونی هولوهان، مقام ارشد نهاد پزشکی ایرلند اعلام نموده است که این اقدام دولت مطابق با توصیه های تیم فوریت های پزشکی نهاد بهداشت و سلامت ملی ایرلند صورت پذیرفته است.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5998

به "محدودیت های قرنطینه در ایرلند تا تابستان و پاییز تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های قرنطینه در ایرلند تا تابستان و پاییز تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید