مدال نقره عبادی در کاپ آسیا، حذف سایر کمانداران ریکرو و کامپوند از رقابتهای انفرادی

به گزارش جعبه مهر، در ادامه رقابتهای تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا که در چین تایپه در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو و کامپوند زنان و مردان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای انفرادی کاپ آسیا حذف شدند و تنها اسماعیل عبادی به مدال نقره رسید.

مدال نقره عبادی در کاپ آسیا، حذف سایر کمانداران ریکرو و کامپوند از رقابتهای انفرادی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه و در بخش انفرادی ریکرو و کامپوند زنان و مردان، اسماعیل عبادی نقره گرفت اما سایر کمانداران ایران با شکست برابر حریفان آسیایی خود از دور رقابتهای انفرادی کاپ آسیا حذف شدند.

در مرحله یک شانزدهم این رقابتها، اسماعیل عبادی کماندار کامپوند ایران در مرحله یک شانزدهم ویتنام را با نتیجه 147 بر 143 ویتنام را شکست داد، در مرحله یک هشتم با نتیجه 147 بر 146 بر هند غلبه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبادی در این مرحله برابر کماندار هنگ کنگ به میدان رفت و با نتیجه 143 بر 145 این کماندار را شکست داد و راهی فینال شد. عبادی برای کسب مدال طلای کاپ آسیا در مرحله فینال برابر نماینده کره با نتیجه 149 بر 144 باخت و به مدال نقره کاپ آسیا رسید.

در بخش ریکرو انفرادی مردان، میلاد وزیری 6 بر صفر کماندار عربستان را شکست داد، اما در یک هشتم با نتیجه 6 بر صفر ملاقات را به کماندار ژاپن واگذار کرد. صادق اشرفی نیز در مرحله یک شانزدهم رقابتهای حذفی 6 بر صفر تایلند را برد، اما در مرحله یک هشتم با نتیجه 7 بر 3 بازی را به کماندار کره واگذار کرد. عرفان ارژنگی پور دیگر نماینده ریکرو مردان در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 6 بر 4 تایلند را شکست داد و در مرحله یک هشتم با نتیجه 7 بر 3 برابر نماینده کره ملاقات را واگذار کرد.

در بخش ریکرو انفرادی زنان و در مرحله یک شانزدهم این رقابتها، شیوا شجاعی مهر با نتیجه 6 بر صفر در برابر نماینده هند باخت، پارمیدا قاسمی با نتیجه 6 بر صفر ملاقات را به ژاپن واگذار کرد، مهسا بدخشان و رویا نوریان با نتیجه 6 بر صفر در برابر نمایندگان چین تایپه از دور رقابتهای انفرادی کاپ آسیا حذف شدند.

در بخش کامپوند انفرادی بانوان نیز و در مرحله یک شانزدهم راحله فارسی با نتیجه 142 بر 142 کماندار تایوان را شکست داد، اما در مرحله یک هشتم با نتیجه 139 بر 142 ملاقات را به نماینده تایلند واگذار کرد. پریسا براتچی دیگر نماینده کامپوند زنان با نتیجه 140 بر 138 هنگ کنگ را شکست داد و در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 143 بر 141 برابر مینو عابدی رقابت را واگذار کرد و از دور رقابتها حذف شد.

مینو عابدی نیز در مرحله یک هشتم از رقابتهای حذفی انفرادی با نتیجه 137 بر 127 کماندار سنگاپور را شکست داد و در مرحله یک چهارم با نتیجه 144 بر 144 با کره مساوی کرد، اما در تیر طلایی ملاقات را به این کماندار واگذار کرد.

فرشته قربانی نیز در مرحله یک شانزدهم رقابتهای حذفی انفرادی کاپ آسیا با نتیجه 135 بر 137 ملاقات را به نماینده تایوان واگذار کرد و از دور رقابتهای انفرادی حذف شد.

در بخش کامپوند انفرادی مردان نیز مجید قیدی در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 144 بر 140 مغلوب کماندار هنگ کنگ شد، نیما محبوبی با نتیجه 145 بر 146 ملاقات را به کماندار هند واگذار کرد، امیر کاظم پور در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 142 بر 135 نماینده چین تایپه را شکست داد و در مرحله یک هشتم رقابتهای انفرادی کاپ آسیا با نتیجه 144 بر 146 در برابر کماندار هنگ کنگ باخت و از دور رقابتها حذف شد.

تیم ایران در این رقابتها با کسب 2 مدال نقره در بخش تیمی کامپوند زنان و مردان، مدال برنز در میکس کامپوند و یک مدال نقره انفرادی توسط اسماعیل عبادی به کار خود در مرحله سوم کاپ آسیا سرانجام داد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4196

به "مدال نقره عبادی در کاپ آسیا، حذف سایر کمانداران ریکرو و کامپوند از رقابتهای انفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال نقره عبادی در کاپ آسیا، حذف سایر کمانداران ریکرو و کامپوند از رقابتهای انفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید