کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، 10 نماینده ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش جعبه مهر، قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو محل برگزاری این رقابت ها انجام شد.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، 10 نماینده ایران رقبای خود را شناختند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، این رقابت ها از ساعت 9:30 فردا (سه شنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم شروع می گردد و طبق برنامه نفرات برتر رقابت های پنج وزن نخست فردا شب معین می شوند. مسابقات اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم نیز روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

نتایج قرعه نمایندگان ایران به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند. پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دونگ هیوک وون از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران هند و عربستان روبرو خواهد شد.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کرار البدهان از عراق مصاف می دهد. وی در صورت گذر از این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده ملاقات میان کشتی گیران کشورهای قزاقستان، قرقیزستان، تایلند و مغولستان می رود. در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم که 10 کشتی گیر شرکت نموده اند. میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با یوشیکی یامادا از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این ملاقات در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با پیروز ملاقات میان کشتی گیران قرقیزستان، هند، ازبکستان و قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی در دور نخست به مصاف قمراف از تاجیکستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده آسیکیف از قرقیزستان و ساتایف از قزاقستان کشتی می گیرد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

در وزن 72 کیلوگرم که 9 نفر شرکت نموده اند امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با یان چن از چین تایپه مبارزه می نماید و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده ملاقات میان جی هون کیم از کره جنوبی و روسلان تساریف از قرقیزستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با بهزاد عمراف از ازبکستان پیکار می نماید و در صورت پیروزی در این ملاقات در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان و بدر از قطر می رود. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور دارند. مسابقات به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می گردد و مهدی ابراهیمی در گروه A با سینگ هارپرت از هند، ساتوکی موکایی از ژاپن و یوگنی پولیوادوف از قزاقستان مصاف خواهد داد.

در وزن 87 کیلوگرم بهروز راهنمایی در دور اول استراحت می نماید و در دور دوم به مصاف رستم آساکولوف از ازبکستان می رود. در این وزن 9 کشتی گیر شرکت نموده اند.

در وزن 97 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند. محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هاردیپ از هند می رود.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با شادوکایف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و عراق می رود. در این وزن 8 نفر شرکت نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4433

به "کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، 10 نماینده ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، 10 نماینده ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید