مدل خانه های مدرن با رنگ روشن در طراحی دکوراسیون داخلی

به گزارش جعبه مهر، در این مطلب قصد داریم به معرفی دو نمونه از مدل خانه های مدرن بپردازیم که رنگ های بکار رفته در دکوراسیون داخلی آنها، کاملا متمایز با نمونه های امروزی است. همانطور که می دانید امروزه بیشتر تم های رنگی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی یا در مجموعه رنگ های کلاسیک قرار می گیرند که با گرما و آرامش خاص خود تقریبا مورد پسند همگان قرار می گیرند یا در زمره رنگ های جذاب که نوعی هیجان را به زندگی روزمره ما اضافه می نمایند؛ البته رنگ های خنثی هم وجود دارند که با ایجاد یک فضای سرد مناسب خانه های مدرن هستند. اما خانه هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد در کنار مدرن بودن، از پالت های رنگی کاملا خلاقانه و متفاوت استفاده می نمایند.

مدل خانه های مدرن با رنگ روشن در طراحی دکوراسیون داخلی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

تم این خانه ها از ترکیب رنگ های روشن، زنده و پرانرژی تشکیل شده که در زمینه رنگ خاکستری و رنگ طبیعی چوب به زیبایی هر چه تمام تر خودنمایی می نمایند. وجود رنگ های خنثی مانند خاکستری، سفید و رنگ چوب طبیعی در قسمت کفپوش و کابینت های آشپزخانه به رنگ ها شاخص خانه اجازه می دهد با انرژی و جرآت بیشتری خودنمایی نمایند. اگر شما هم بدنبال اضافه کردن رنگ های برجسته و شاخص در دکوراسیون خانه خود هستید تا از محیط خسته نماینده اطراف خود رهایی یابید، دو نمونه خانه ای که در زیر آورده شده می توانند به شکل گیری ایده ای مناسب با سلیقه شما یاری بسیاری نمایند. هر کدام از اتاق های خانه های زیر از ترکیب های رنگی متفاوتی استفاده می نماید مثلا رنگ اتاق خواب با رنگ پذیرایی کاملا متفاوت است یا رنگ حمام و سرویس بهداشتی هیچ ارتباطی با فضاهای دیگر ندارد، بنابراین نمونه های زیادی برای ایده گیری در اختیار بیننده قرار می دهند. (دکوراسیون اتاق خواب با طرح ها و بافت های متنوع و هنری)

منبع: اتاق
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8047

به "مدل خانه های مدرن با رنگ روشن در طراحی دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل خانه های مدرن با رنگ روشن در طراحی دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید