مسیگر: میشو بخشی از پولی را که از ما گرفت، بازمی گرداند، پای هیچ واسطه ای در میان نبوده است

به گزارش جعبه مهر، به اعتقاد مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه بخشی از پول دریافتی خود را که مضاف بر مدت حضورش در ایران بود، بازمی گرداند.

مسیگر: میشو بخشی از پولی را که از ما گرفت، بازمی گرداند، پای هیچ واسطه ای در میان نبوده است

سعید مسیگر درباره انتخاب مهرداد کریمیان به عنوان سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با وجود تجربه ای ناموفق، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت : میشو به خوبی سبک بازی تیم را تغییر داد و روی تمرینات تمرکز ویژه ای داشت که با نتایج تیم در این دوره او، از قعر جدول جدا شدیم. الان زمانی برای تغییر استراتژی و سیستم نداریم و به اجماع رسیدیم تا رویه میشو را ادامه دهیم. از طرفی از دراژیچ دعوت به همکاری کردیم که به احتمال فراوان، به عنوان مدیر فنی به تیم اضافه می گردد. ما می خواهیم همان روش میشو را با او ادامه دهیم.

وی درباره اینکه گفته می گردد دارکو دراژیچ توسط یک دلال بدنام به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر معرفی شده است، توضیح داد: دارکو می تواند فارسی صحبت کند و من به صورت مستقیم با او حرف زدم. هیچ واسطه ای در مذاکرات ما در میان نبوده است.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص احتمال شکایت این باشگاه از میشو کریستیچویچ و اینکه آیا این مربی، پولی را که اضافه بر فعالیتش در شاهین گرفته است، بازمی گرداند یا خیر، گفت: شکایتی از میشو نداریم و با این موضوع مخالفت شد. لایحه ای برای آنالیز اینکه او چه مدت کنار ما بوده و چند درصد از قراردادش را دریافت نموده است، تنظیم می کنیم. ما تا به امروز 80 درصد از قرارداد میشو را پرداخت کردیم و قطعاً مطابق اخلاق با او برخورد می کنیم. لایحه فوق را برای این مربی می فرستیم و فکر می کنم او خودش مابه التفاوت پول را به ما برمی گرداند.

مسیگر در خصوص تقابل روز شنبه شاهین با پرسپولیس، در هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال اعلام کرد: ما جزو اولین تیم هایی بودیم که پس از تعطیلی مسابقات به دلیل کرونا، تمرینات را شروع کردیم. میشو تمرینات ما را به خوبی طراحی نموده بود و با وجود نگرانی ما به خاطر ایجاد مشکل برای بازیکنان، مقابل نفت مسجدسلیمان مشکل بدنی نداشتیم. امیدوارم بازی قابل قبولی مقابل پرسپولیس ارائه کنیم و با کسب نتیجه ای خوب، با امتیاز به بوشهر برگردیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6597

به "مسیگر: میشو بخشی از پولی را که از ما گرفت، بازمی گرداند، پای هیچ واسطه ای در میان نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: میشو بخشی از پولی را که از ما گرفت، بازمی گرداند، پای هیچ واسطه ای در میان نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید