مشخصات کامل گوشی وان پلاس 11R فاش شد

به گزارش جعبه مهر، سری وان پلاس 10 اوایل ژانویه سال جاری در چین عرضه شد و اواخر ماه مارس را در دسترس کاربران بازارهای جهانی نهاده شد. اکنون ظاهراً این شرکت در حال توسعه گوشی های هوشمند جانشین این سری یعنی سری وان پلاس 11 است و انتظار می رود که این سری نیز متشکل از سه مدل وان پلاس 11، وان پلاس 11 پرو و وان پلاس 11R باشد. به همین دلیل، وب سایت 91Mobiles با همکاری افشاگر مشهور حوزه فناوری یعنی Onleaks، مشخصات کامل گوشی پرچم دار وان پلاس 11R را در توییتر به اشتراک گذاشته که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات کامل گوشی وان پلاس 11R فاش شد

گوشی وان پلاس 11R که یکی از مدل های پرچم دار سری وان پلاس 11 به شمار می رود، قرار است جانشین گوشی وان پلاس 10R گردد که اردیبهشت ماه سال جاری به کاربران عرضه شد. باید خاطرنشان کنیم گوشی وان پلاس 10R در حقیقت همان گوشی Ace است که کاربران چینی از آن بهره می برند و آن گوشی هم در حقیقت ریلمی GT Neo3 محسوب می گردد. طبق افشاگری Onleaks، وان پلاس 11R مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2412 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 900 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9، HDR10+ و تراکم پیکسلی 394 ppi پشتیبانی خواهد نمود.

گوریلا گلس کورنینگ به عنوان محافظ نمایشگر روی آن قرار گرفته و در قسمت مرکز و بالایی گوشی نیز حفره نمایشگر وظیفه پذیرایی از دوربین سلفی این گوشی هوشمند را برعهده دارد. آن طور که گفته شده، نمایشگر این گوشی چیزی حدود 88 درصد از پنل جلویی را به خودش اختصاص داده و این یعنی گوشی نو وان پلاس حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار باریکی دارد.

وان پلاس پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته است. این تراشه که نسخه بهبودیافته تر تراشه پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 1 به شمار می رود، حدود 10 درصد عملکرد بهتری از نسل قبلی خود دارد. برای یادآوری باید اشاره کنیم وان پلاس 10R از پردازنده Dimensity 8100-Max استفاده می نماید.

در کنار پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، پردازنده گرافیکی Adreno 730 وظیفه پردازش تصاویر را بر عهده دارد و طبق گفته ها کاربران می توانند از بین 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بر اساس نیازشان دست به انتخاب بزنند. وان پلاس ظاهراً در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه را تعبیه نموده که دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارند. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز ارائه می دهد.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. شنیده می گردد که یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر 100 واتی به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می گردد. البته سرعت شارژ این گوشی نسبت به شارژر 150 واتی وان پلاس 10R کمی کاهش یافته است.

از آن جایی که نمایشگر این گوشی از جنس AMOLED است، حسگر اثر انگشت در زیر آن قرار گرفته است. بعلاوه طبق گفته ها، سیستم عامل اندروید 13 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد و رابط کاربری OxygenOS 13 را اجرا خواهد نمود. اطلاعات فاش شده از این گوشی نشان می دهد که وان پلاس 11R تفاوت چندانی نسبت به نسل قبلی خود ندارد و مشخصات آن تقریباً با مشخصات نسل قبلی خود یکسان است. با این حال، هنوز این شرکت مشخصات این گوشی را تأیید ننموده و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11238

به "مشخصات کامل گوشی وان پلاس 11R فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل گوشی وان پلاس 11R فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید