معضل بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال

به گزارش جعبه مهر، تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با مشکل بازی تدارکاتی روبروست.

معضل بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران سال گذشته از اوایل بهمن تمرینات خود را به منظور حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا استارت زد تا برای این مسابقات که بنا بود نیمه اسفند 1398 برگزار گردد، با آمادگی لازم شرکت کند اما در همان برهه نیز حریف تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی نبود تا این مهم به دغدغه کادرفنی تبدیل گردد.

با تعویق این رقابت ها مربیان تیم ملی از این اتفاق شاد شدند و امیدوار به اینکه برای آماده سازی مجدد حریفان تدارکاتی مناسبی پیدا نمایند. از مدت ها قبل بحث حضور ایران در تورنمنت تایلند مطرح بود اما با تغییر زمان این بازی ها ایران بیان کرد که قادر به شرکت در این مسابقات نیست. بازی با تایلند در جریان این تورنمنت که از تیم های پرقدرت فوتسال آسیا و همگروه ایران هم هست باعث نگرانی سرمربی تیم ملی شد تا قید حضور در این مسابقات را بزنند.

از سوی دیگر تورنمنت کاسپین که هر ساله با حضور تیم های ایران، آذربایجان، قزاقستان و روسیه برگزار می گردد نیز به بعد از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که قرار است آبان برگزار گردد، موکل شد تا عملا حریف تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی پیدا نگردد.

این در حالی است که با توجه به شرایط کرونا تیم ها برای برگزاری بازی تدارکاتی وسواس زیادی دارند و بعید است به این راحتی بتوان حریف تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی فوتسال پیدا کرد و شاید مربیان تیم ملی مجبور شوند بازی با تیم های باشگاهی ایران را در دستور کار خود قرار دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6521

به "معضل بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید