مهر نزدن به پاسپورت راهکاری اثربخش برای افزایش گردشگران خارجی است

به گزارش جعبه مهر، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح سازمان میراث فرهنگی برای مهر نزدن به پاسپورت گردشگران خارجی در شرایط تحریم های آمریکا، راهکاری اثربخش است.

مهر نزدن به پاسپورت راهکاری اثربخش برای افزایش گردشگران خارجی است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه کرد: در شرایطی که آمریکا با کشورمان جنگ اقتصادی به راه انداخته، باید متناسب با اقدام طرف مقابل واکنش داشته باشیم و در این مسیر توسعه گردشگری با اتکا به برنامه های به روز و کارآمد یکی از راهبرد هایی است که می تواند عاملی برای موفقیت ما در این عرصه باشد.

او با تأکید بر اینکه ما باید در حوزه گردشگری قوانین و مقررات موجود را متناسب با شرایط روز تبیین کنیم، توضیح داد: طرح سازمان میراث فرهنگی برای مهر نزدن به پاسپورت گردشگران خارجی درشرایط تحریم های آمریکا راه حلی اثربخش است که در هفته های اخیر مطرح شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما باید برای مسایل پیش­روی گردشگری راه حل مناسب پیدا کنیم چرا که در بسیاری از موارد ما راه حل نداریم، البته در این میان ممکن است برخی مسایل به صورت مستقیم در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نباشد که باید برای آن ها نیز تدبیری اندیشیده گردد.

چندی پیش علی اصغر مونسان در نشست با جامعه هتل داران کشور در هتل اسپیناس، گفته بود: درج نشدن مهر ورود در گذرنامه گردشگران ورودی برای این است که اگر این افراد برای ورود به ایران به خاطر تحریم های امریکا دچار دغدغه هستند بدون نگرانی به ایران سفر نمایند و نیروی انتظامی و وزارت امور خارجه با این پیشنهاد موافقت نموده اند و برای اجرایی شدن آن منتظر مصوبه دولت خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 87

به "مهر نزدن به پاسپورت راهکاری اثربخش برای افزایش گردشگران خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر نزدن به پاسپورت راهکاری اثربخش برای افزایش گردشگران خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید