میثاق معمارزاده در مسیر بازگشت به لیگ برتر

به گزارش جعبه مهر، میثاق مدتی است تمرینات سفت و سختی را همراه یک مربی اختصاصی بدنسازی سپری می نماید و به آمادگی مطلوبی رسیده اما قصد دارد از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر نهایت استفاده را برده و کاملا آماده گردد.

میثاق معمارزاده در مسیر بازگشت به لیگ برتر

میاق معمارزاده که در دو مقطع برای پرسپولیس بازی کرد و به ملی هم رسید، قصد دارد به لیگ برتر بازگردد. معمارزاده بعد از حضور در تیم دسته اولی پارسه مدتی دور از میدان بود و فصل قبل تمرینات منظمی با تیم نفت تهران داشت. او در آستانه بازگشت به سطح اول فوتبال باشگاهی بود که با سقوط و انحلال نفت که قرار بود دروازه اش را به میثاق بسپارد، همه برنامه هایش بهم ریخت.

معمارزاده هم که قصد نداشت در لیگ دسته اول بازی کند، در نیم فصل اول لیگ هجدهم هم بیرون ماند و تمریناتش را ادامه داد تا دوباره به لیگ برتر برگردد چرا که اعتقاد داشت با پتانسیل های فنی اش همچنان می تواند در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشد.

میثاق مدتی است تمرینات سفت و سختی را همراه یک مربی اختصاصی بدنسازی سپری می نماید و به آمادگی مطلوبی رسیده اما قصد دارد از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر نهایت استفاده را برده و کاملا آماده گردد. معمارزاده همچنین مبلغ قابل توجهی از باشگاه پرسپولیس طلبکار است که وصول آن را به وکیلش سپرده اما هنوز موفق به دریافتش نشده است.

2 - 180

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 860

به "میثاق معمارزاده در مسیر بازگشت به لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثاق معمارزاده در مسیر بازگشت به لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید