نامجومطلق: تیم های ایرانی توان بازی با این فشردگی را ندارند، داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد

به گزارش جعبه مهر، مجید نامجومطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد داور بازی تیمش مقابل پاختاکور پنالتی آبی پوشان در دقایق پایانی مسابقه را نادیده گرفته است.

نامجومطلق: تیم های ایرانی توان بازی با این فشردگی را ندارند، داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد

به گزارش خبرنگاران، مجید نامجومطلق پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی بسیار خوب و درگیرانه ای داشتیم. با توجه به اینکه از نظر بازیکن و تعداد نفرات در مضیقه بودیم و دو سه بازیکن ما مصدوم بودند و به این بازی نرسیدند، به خاطر غیبت بازیکنان مجبور به تغییراتی در ترکیب شدیم و در طول بازی هم به دلیل خستگی بعضی بازیکنان خوب مان که در دو بازی گذشته کوشش زیادی داشتند، مجبور به تعویض شدیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که داشتیم، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. از این جهت که حداکثر توان شان را گذاشتند، خیلی جنگیدند و خیلی دویدند. با مشکلاتی که داشتیم و برای آمدن به اینجا نیز با مسائلی روبه رو شدیم، عملکرد بازیکنانم خوب بود. امروز می توانستیم شکست نخوریم و برنده باشیم. دو سه صحنه مشکوک هم رخ داد و از زاویه ای که ما دیدیم داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد و روی گلی هم که آنها زدند، بازیکنان ما معتقد بودند مهاجم پاختاکور روی بازیکن ما فشار وارد و خطا نموده است. امیدوارم که ما اشتباه نموده باشیم و داور درست تصمیم گرفته باشد. ما می توانستیم برنده مسابقه باشیم و موقعیت های خوبی داشتیم که از دست دادیم و در این شرایط شکست را پذیرفتیم.

اکنون باید از این جام خداحافظی کنیم، علی رغم اینکه می توانستیم همچنان به کارمان ادامه دهیم.، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله ارزیابی اش از تیم پاختاکور را اینطور بیان نمود: تیم پاختاکور، تیمی خوب و قدرتمند بود، اما این چیزی از شایستگی بازیکنان ما کم نمی نماید.

نامجومطلق درباره غیبت وریا غفوری گفت: او بازیکن تأثیرگذار و کاپیتان تیم ماست، اما در بازی قبلی به دلیل کشیدگی همسترینگ مصدوم شد و نتوانستیم از او استفاده کنیم. میلیچ هم دیگر بازیکن توانمند ما به دلیل محرومیت در اختیارمان نبود، اما دو سه بازیکن دیگر ما با وجود مصدومیت و با کوشش کادر پزشکی لحظه آخر خودشان را به این بازی رساندند. تعویض هایی که هم که انجام دادیم، بازیکن هایی را بیرون آوردیم که در دو بازی قبلی تأثیرگذار بودند و با توجه به خستگی زیاد مجبور به تعویض آنها شدیم. بازیکن هایی هم که به زمین آمدند، کار کردند و موقعیت هایی را به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در فوتبال شما باید آنقدر در یک سطح بالا بازیکن داشته باشید که وقتی در چنین شرایطی هر سه روز یک بار بازی دارید، بتوانید از آنها بهره ببرید، چون این مسئله باعث خستگی بازیکنان می گردد. تیم ما یا تیم های ایرانی نظیر ما، توان بازی با این فشردگی را ندارند. لیگ مان هم فرسایشی بود و ما بعد از لیگ، فینال جام حذفی را هم داشتیم و علی رغم خستگی به این مسابقات آمدیم و با این حال، از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه استقلال عملکرد درخشانی در این مسابقات داشت و می تواند با افتخار به ایران بازگردد، اما در این بازی شیخ دیاباته موقعیت های خوبی از جمله یک تک به تک را از دست داد و آیا این مسئله را به دلیل عدم تمرکز مهاجم تیمش می داند، گفت: تشکر می کنم از شما به خاطر حس خوبی که به تیم ما داشتید و درست گفتید. ما تیم خوبی داریم و همه زحمت کشیدند. فوتبال ورزشی است که هر چقدر فشار بدنی بیشتر می گردد و خستگی به شما غلبه می نماید، تمرکز کمتر می گردد و قدرت تصمیم گیری را کم می نماید. شاید اگر شیخ در شرایط نرمال بازی این موقعیت را داشت، بهتر استفاده می کرد، اما خستگی تمرکز بازیکنان ما حتی نفراتی چون ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی را گرفته بود. ما همه تعویض هایی که داشتیم به خاطر خستگی بازیکنان بود. مسعود ریگی بهترین بازیکن ما بود و یکی از بهترین هاست، اما خستگی به او غلبه کرد و مجبور شدیم در لحظات آخر این بازیکن را تعویض کنیم و انرژی جدید به تیم بدهیم. این بازیکنان در شرایط نرمال کیفیت بالاتری دارند و می توانند از موقعیت ها به خوبی استفاده نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7595

به "نامجومطلق: تیم های ایرانی توان بازی با این فشردگی را ندارند، داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: تیم های ایرانی توان بازی با این فشردگی را ندارند، داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید