نتیجه انتخابات البرز به زودی معین می گردد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/البرز رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز گفت: روز انتخابات گزارش هایی در مورد تخلفات بعضی نامزدها به هیئت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزئی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی کرد.

نتیجه انتخابات البرز به زودی معین می گردد

جهانگیر شاهمرادی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از حدود هفت ماه پیش برنامه ریزی برای برگزاری اصولی و قانونی انتخابات در استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: پیش از برگزاری انتخابات دوم اسفند، جلسات متعددی با هیئت های بازرسی استان، شهرستان ها ، شعب و سربازرسین شعب برگزار و آموزش های لازم در سطح کشوری و استانی به آنها داده شد.

وی شرح داد: خوشبختانه از زمان ثبت نام نامزدها تا دیروز که مردم رای های خود را به صندوق های رای ریختند، هیچ مشکل و خللی در فرایند انتخابات ایجاد نشد.

این مسئول اضافه نمود: البته گزارش هایی در مورد تخلفات بعضی نامزدها به هیئت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزئی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی کرد.

شاهمرادی تاکید نمود: خوشبختانه دیروز شاهد برگزاری شاهد انتخابات سالمی در استان بودیم و نتیجه آن به زودی به صورت رسمی اعلام می گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4818

به "نتیجه انتخابات البرز به زودی معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه انتخابات البرز به زودی معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید