نوبری: خوشحالم اولین ورزشکار سه گانه ایران در بازی های آسیایی هستم

به گزارش جعبه مهر، ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی با ابراز خوشحالی از اعزام به این مسابقات گفت: خوشحالم که من اولین ورزشکار تیم ملی سه گانه اعزامی به بازی های آسیایی هستم.

نوبری: خوشحالم اولین ورزشکار سه گانه ایران در بازی های آسیایی هستم

بهزاد نوبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: زمان زیادی تا شروع بازی های آسیایی باقی نمانده است و در این فاصله زمانی تمرینات خود را طبق برنامه سرمربی پرتغالی تیم ملی دنبال می کنم.

وی اضافه نمود: هم اکنون در تبریز تمریناتم را پیگیری می کنم. باتوجه به برنامه های در نظر گرفته شده به مدت 10 روز نیز ادامه تمرینات خود را در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهم کرد.

ملی پوش اعزامی به جاکارتا ادامه داد: سه گانه برای نخستین بار حضور در بازی های آسیایی را تجربه می کند. خوشحالم که این افتخار نصیب من شده تا اولین حضور در بازی های آسیایی را تجربه کنم. امیدوارم نماینده شایسته ای برای این رشته باشم. البته سرمربی تیم ملی معتقد بود که نفرات بیشتری توانایی حضور در بازی های آسیایی را دارا هستند اما ایران تنها یک سهمیه داشت و آن سهمیه به بنده واگذار شد.

نوبری یادآورشد: رقبای بسیار سرسختی داریم که تجربه حضور در المپیک را دارند. با این حال با روحیه و اعتماد به نفس بالایی تمریناتم را دنبال می کنم و امیدوارم که نتایج خوبی را به ثبت برسانم.

وی شرح داد: اگر سرجیو سانتوز (سرمربی خارجی تیم ملی سه گانه) چند ماه زودتر به ایران آمده بود به طور حتم با آمادگی بالاتری راهی مسابقات می شدیم. سانتوز مربی بسیار بزرگی است و در این مدت کوتاه برنامه های بسیار خوبی را به ورزشکاران سه گانه داده است. به نظرم با حضور سانتوز رشته سه گانه در راستا رشد قرار می گیرد و در چند سال آینده بیشتر از این رشته خواهیم شنید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3950

به "نوبری: خوشحالم اولین ورزشکار سه گانه ایران در بازی های آسیایی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبری: خوشحالم اولین ورزشکار سه گانه ایران در بازی های آسیایی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید