نیویورک تایمز: اتهام زنی ترامپ به مطبوعات اقدامی خطرناک است

به گزارش جعبه مهر، روزنامه نیویورک تایمز به صحبتهای اخیر دونالد ترامپ که این روزنامه را از بابت انتشار گزارشی درباره افزایش حملات سایبری آمریکا علیه روسیه متهم به ارتکاب خیانت به کشور نموده بود، واکنش نشان داده و این اتهام زنی را اقدامی خطرناک توصیف کرد.

نیویورک تایمز: اتهام زنی ترامپ به مطبوعات اقدامی خطرناک است

روزنامه نیویورک تایمز، بلافاصله بعد از آن که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توییتی این روزنامه را متهم به ارتکاب عملی خیانت بار از بابت انتشار گزارشی درباره حملات سایبری آمریکا علیه شبکه برق رسانی در روسیه کرد، به این صحبت ترامپ واکنش نشان داد.

حساب مربوط به بخش ارتباطات نیویورک تایمز در توئیتر در پستی نوشت: متهم کردن مطبوعات به ارتکاب خیانت خطرناک است. ما به دولت درباره این مقاله قبل از انتشار آن شرح دادیم. همان طور که در مطلب ما ذکر شده، مقام های امنیت ملی خود دولت ترامپ گفتند که جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه هیل، اشاره او مربوط به بخشی از این مقاله است که در آن ذکر شده، مقام های شورای امنیت ملی آمریکا گفتند جزئیات این مطلب نگرانی خاصی را نسبت به امنیت ملی به وجود نمی آورد.

اخیرا روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد، مقام های آمریکا آغاز به تشدید حملات سایبری و دیجیتال به شبکه برق رسانی روسیه نموده اند. دو مقام دولت آمریکا به نیویورک تایمز گفتند، به اعتقاد آنها رئیس جمهور کاملا در جریان جزئیات بعضی تدابیر قرار نگرفته است. طبق این گزارش نیویورک تایمز، مقام های دست اندرکار میلی به شرح دقیق این فعالیتها به ترامپ نداشته اند چون نگران بودند که او شاید در روند اجرای آن مداخله نموده و یا با مقامهای خارجی درباره آن صحبت کند.

دونالد ترامپ در پست خود در واکنش به این مطلب نیویورک تایمز در صفحه توئیتر خود نوشت: باورتان می گردد که روزنامه شکست خورده نیویورک تایمز داستانی ساخته و گفته که آمریکا حملات سایبری خود را به میزانی چشمگیر علیه روسیه افزایش داده است. این یک عمل خیانت بار از جانب نشریه ای است که زمانی بزرگ بود و اکنون درمانده برای انتشار هر داستانی است حتی اگر برای کشور ما بد باشد...و این که حتی واقعیت هم نداشته باشد! رسانه های خبری فاسد کشور ما امروز دست به هر کاری می زنند! آنها به هر قیمتی هر چیزی را می گویند و هر کاری را انجام می دهند بدون اینکه حتی کمترین فکری در مورد تبعات آن داشته باشند! اینها بزدلهایی واقعی و بی تردید، دشمن مردم هستند! ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2006

به "نیویورک تایمز: اتهام زنی ترامپ به مطبوعات اقدامی خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک تایمز: اتهام زنی ترامپ به مطبوعات اقدامی خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید