سرشار از دروغ و فیک ، نخستین واکنش ترامپ به کتاب افشاگرانه جان بولتن

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به انتشار بخش هایی از کتاب مشاور پیشین امنیت ملی خود مدعی شد کتاب سرشار از دروغ ها و داستان های جعلی است.

سرشار از دروغ و فیک ، نخستین واکنش ترامپ به کتاب افشاگرانه جان بولتن

به گزارش خبرنگاران، دانلد ترامپ که پیش تر تهدید کرده بود جلوی انتشار کتاب مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید را با اقدام قانونی می گیرد، به سنت همیشگی خود به توییتر پناه برد تا انتقام خود را به این شیوه از بولتن بگیرد.

رئیس جمهوری آمریکا که بیش از 82 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، در حساب کاربری خود نوشت: کتاب بیش از اندازه خسته کننده (نیویورک تایمز) جان بولتن دیوانه سرشار از دروغ ها و داستان های ساختگی است. تا روزی که اخراجش کردم فقط از من تعریف می کرد و اسنادش موجود است. یک احمق همیشه شاکی حوصله سربر که فقط بر طبل جنگ می کوبید. هرگز دلیلی برای کارهایش نداشت و خوشبختانه صدایش خاموش و کنار گذاشته شد. چه احمقی!

بر اساس آنچه بولتن در کتاب خود نوشته، ترامپ بدون توجه به پرونده رسوایی دخالت روسیه در انتخابات 2016 در پی یاری دریافت از همتای چینی خود برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 بوده و از پیگیری جنایت های برخی متحدان دیکتاتور خود در گوشه و کنار دنیا چشم پوشی می کرده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6497

به "سرشار از دروغ و فیک ، نخستین واکنش ترامپ به کتاب افشاگرانه جان بولتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرشار از دروغ و فیک ، نخستین واکنش ترامپ به کتاب افشاگرانه جان بولتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید