هتل آتلانتیک هالیدی کلاب؛ اقامت به همراه تفریحات هیجان انگیز، عکس

به گزارش جعبه مهر، هتل آتلانتیک هالیدی کلاب از هتل های مشهور در شهر کوش آداسی ترکیه است. این هتل 3 ستاره در نزدیکی دریا واقع شده است و تا مرکز شهر کوش آداسی حدودا 10 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه از این هتل تا چندین جاذبه دیدنی هم فاصله اندکی وجود دارد که دسترسی به هریک از جاذبه ها راحت است.

هتل آتلانتیک هالیدی کلاب؛ اقامت به همراه تفریحات هیجان انگیز، عکس

فرودگاه مندرس ادنان ازمیر هم حدودا یک ساعت و نیم تا این هتل فاصله دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره ببرید. از جمله امکانات معروف این هتل می توان به استخر روباز، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق های خانواده و شاتل فرودگاهی اشاره نمود که مورد توجه جهانگرد های زیادی قرار می گیرد و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل Atlantique Holiday Club Kusadasi اقدام می نمایند.

امکانات عمومی هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

در لابی هتل Atlantique Holiday Club Kusadasi امکاناتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و پذیرش 24 ساعته دایر است. در این هتل پارکینگ رایگان هم در اختیار مسافرانی قرار داده می گردد که با ماشین شخصی سفر می نمایند. بردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. در صورت احتیاج به مرکز بیزینیس این هتل می توانید هزینه مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان را پرداخت نموده و از امکانات لازم بهره مند شوید.

خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. برای آن دسته از مسافرانی که مسائل جسمانی دارند، خدمات رفاهی برایشان فراهم شده است. بعلاوه در لابی هتل سالن آرایشی و زیبایی و مغازه سوغاتی فروشی وجود دارند که مسافران می توانند استفاده نمایند. پرسنل این هتل بسیار مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل

مرکز اسپای هتل آتلانتیک هالیدی کلاب شامل حمام ترکی، سونا و سالن بدنسازی با به روزترین دستگاه های ورزشی، اتاق بخار، مرکز سلامتی و انواع ماساژ است. در محوطه هتل مبلمان زیبایی چیده شده است. استخر موجود در این هتل هم به صورت فصلی و رایگان دایر است، بعلاوه در ساحل اختصاصی این هتل می توانید روی جایگاه های آفتاب گیری دراز کشیده و لذت ببرید.

بازی های سرگرم نماینده و تفریحی مانند بیلیارد، دارت و تنیس روی میز جزو تفریح های هتل Atlantique Holiday Club Kusadasi به تعداد می فرایند. برای بچه ها هم زمین بازی روباز و مخصوصی وجود دارد که ساعت ها می توانند سرگرم شوند.

از جمله تفریح های دیگر هم می توان به ایروبیک، پارک آبی، تفریح های عصرانه همراه با موسیقی زنده، کلاب بچه ها، ورزش های آبی، کلوب های شبانه، مینی گلف، اسب سواری، موج سواری، قایق سواری، دارت، پینک پنگ و اتاق بازی اشاره نمود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد معمولی یا با منظره دریا، سوئیت با منظره دریا، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده و اتاق دولوکس خانواده. هریک از اتاق های موجود در این هتل دارای اسباب و چیدمان مدرنی است که برای مسافران اقامتی خوش رقم می زنند.

همه اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون ال سی دی و بالکن با منظرهی رو به دریا هستند. بعلاوه امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این هتل عبارتند از کمدلباس، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تلویزیون و تلفن.

همه اتاق های موجود در هتل Atlantique Holiday Club Kusadasi دارای حمام اختصاصی هستند که این حمام ها هم شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. توجه داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است.

رستوران هتل

وعده صبحانه به صورت بوفه ای همه روزه برای مسافران سرو می گردد. بعلاوه در رستوران های هتل آتلانتیک هالیدی کلاب انواع غذاهای سنتی و مدرن را به صورت سلف سرویس سرو می نمایند، طوری که هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی 3 رستوران دارد؛ رستوران Fogo مخصوص غذاهای ترکی و بین المللی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام است، رستوران Blue Beach Club هم انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی و بین المملی را سرو می نماید و در نهایت رستوران Tortuga Grill غذاهای بین المللی ارائه می دهد. در ساحل آکیلیا هم انواع غذاهای دریایی را می توانید امتحان کنید.

فاصله هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کوش آداسی: 7.6 کیلومتر

فاصله تا جزیره کبوتر: 9.2 کیلومتر

فاصله تا قلعه کوش آداسی: 9.2 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی آدالند: 15.7 کیلومتر

فاصله تا شهر باستانی افه سوس: 26.8 کیلومتر

فاصله تا خانه مریم مقدس: 33.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10554

به "هتل آتلانتیک هالیدی کلاب؛ اقامت به همراه تفریحات هیجان انگیز، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آتلانتیک هالیدی کلاب؛ اقامت به همراه تفریحات هیجان انگیز، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید