آشنایی با هتل شانگری لا بانکوک تایلند

به گزارش جعبه مهر، هتل شانگری لا بانکوک یکی از هتل های زیبا و بسیار شیک شهر بانکوک محسوب می گردد. موقعیت مکانی هتل به گردشگران و مهمانان هتل اجازه می دهد تا با صرف کمترین زمان به مکان های دیدنی بانکوک دسترسی داشته و از اقامت خود در این هتل پنج ستاره لذت ببرند.

آشنایی با هتل شانگری لا بانکوک تایلند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

ظاهر بسیار شیک و مدرن ساختمان هتل شانگریلا یکی دیگر از دلایلی است که باعث می گردد مسافران تور تایلند و تور بانکوک این هتل را جهت اقامت انتخاب نمایند. 802 اتاق و سوئیت مجلل هتل با داشتن بالاترین کیفیت خدمات و امکانات باعث شده است که این هتل در زمره بهترین ها در آسیا و حتی جهان قرار داشته باشد.

این هتل در قلب منطقه تجاری و اداری بانکوک واقع شده و خاصیت لوکس بودن به همراه دسترسی آسان به جاذبه های توریستی، اون رو به انتخابی ایده آل تبدیل نموده. هتل شانگریلا بر روی رودخانه تاریخی و زیبای چاو فرایا واقع شده، که به همین دلیل امکان دسترسی به جاذبه ها بیشتر شده و این امکان با نزدیکی به ایستگاه بی تی اس ایستگاه اسکای راحت تر شده.

این هتل در لیست 10 هتل برتر جهان قرار گرفته. با اقامت در هر یک از 802 اتاق این هتل فقط چند ایستگاه از مرکز تجاری دور هستید. برای مهمان هایی که برای سفر تجاری به این هتل اومدن، خدمات 24 ساعته تجاری مهیا شده. همچنین دو استخر مجزا و باشگاه مجهز این هتل به ایجاد محیط آرام برای استراحت شما یاری می کنه. اگه به دنبال یک تجربه لوکس در بانکوک هستید با این انتخاب راه اشتباهی رو نرفتین.

امکانات هتل شانگری لا بانکوک

سرویس اتاق هتل به صورت 24 ساعته می باشد، دستگاه خود پرداز، مرکز تجاری، امکانات برای افراد معلول و مسن، پرستار بچه، مغازه ها، پارکینگ، بار، پارک ماشین، کافی شاپ، دربان، سالن زیبایی، بار داخل استخر، آسانسور، اتاق خانواده، خدمات لباس های شسته شده، امکانات ملاقات، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، مغازه ها، منطقه سیگار کشیدن، تور ، مرکز تناسب اندام، باغ، ماساژ، استخر در فضای باز، آبگرم، کلاب بچه ها، سولاریوم، زمین تنیس.

منبع: تایتور
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1553

به "آشنایی با هتل شانگری لا بانکوک تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با هتل شانگری لا بانکوک تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل شانگری لا بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید