هتل هیلتون پاتایا

به گزارش جعبه مهر، توضیحات این هتل: هتل هیلتون پاتایا - Hilton پاتایا هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا نمایی 180 درجه ای از ساحل پاتایا را ارائه می دهد. از امکانات دیگر این هتل می توان به تلویزیون های 37 اینچی فلت، استخر، مرکز تناسب اندام و آبگرم اشاره نمود. هتل هیلتون به شما دسترسی مستقیم به 300 گزینه خرید و رستوران را در سواحل پاتایا ایجاد می نماید و فاصله ای 1.5 ساعته با فرودگاه بین المللی سووارنابومی دارد. از ویژگی های شاخص این هتل اتاق هایی با کفپوش چوبی روشن و آرام بخش، اتاق هایی بزرگ با فضایی در نظر گرفته شده برای جایگاه به همراه بالکن های اختصاصی است. حمام های این اتاق ها به همراه دوش اختصاصی می باشد. مهمانان حق انتخاب انواع ورزش های آبی و دیگر ورزش ها را دارند. آغاز روز با یک صبحانه دلچسب با انواع صبحانه های بین المللی با دیدی زیبا از خلیج برای هر کسی لذت بخش است. انواع نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ را می توان در پشت بام هتل یافت. این منطقه همچنین برای خرید مارک های معروفی همچون: اپل، H&M ، زارا و نایک مناسب است.

هتل هیلتون پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

نام هتل: هتل هیلتون پاتایا

درجه هتل:

آدرس هتل: 333/101 Moo 9, Nong Prue, Banglamung, پاتایا Beach Road, پاتایا, Thailand 20260

موقعیت هتل: پاتایا Beach Road

تعداد اتاق: 302

فاصله تا فرودگاه: Utapao Airport (31.6 Km)

نوع اتاق: اتاق 2 تخت, اتاق 3 تخت, سوئیت, دولوکس, جونیور, اتاق رو به ساحل, استاندارد

امکانات هتل: رستوران و بار, سالن کنفرانس, پارکینگ, لاندری, صرافی, فروشگاه, خدمات پرینت و فکس, کافی شاپ

امکانات ورزشی: استخر روباز, سونا و جکوزی, سالن بدنسازی, ماساژ

امکانات تفریحی: باغ

امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, صندوق امانات

شارژ مهمان: 1500 بات

هتل هیلتون پاتایا - Hilton پاتایا

هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا نمایی 180 درجه ای از ساحل پاتایا را ارائه می دهد. از امکانات دیگر این هتل می توان به تلویزیون های 37 اینچی فلت، استخر، مرکز تناسب اندام و آبگرم اشاره نمود.

هتل هیلتون به شما دسترسی مستقیم به 300 گزینه خرید و رستوران را در سواحل پاتایا ایجاد می نماید و فاصله ای 1.5 ساعته با فرودگاه بین المللی سووارنابومی دارد.

از ویژگی های شاخص این هتل اتاق هایی با کفپوش چوبی روشن و آرام بخش، اتاق هایی بزرگ با فضایی در نظر گرفته شده برای جایگاه به همراه بالکن های اختصاصی است. حمام های این اتاق ها به همراه دوش اختصاصی می باشد.

مهمانان حق انتخاب انواع ورزش های آبی و دیگر ورزش ها را دارند.

آغاز روز با یک صبحانه دلچسب با انواع صبحانه های بین المللی با دیدی زیبا از خلیج برای هر کسی لذت بخش است. انواع نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ را می توان در پشت بام هتل یافت.

این منطقه همچنین برای خرید مارک های معروفی همچون: اپل، H&M ، زارا و نایک مناسب است.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2516

به "هتل هیلتون پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هیلتون پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید