هتل کرون پلازا دیره دبی

به گزارش جعبه مهر، در میان هتل های شناخته شده در کشور امارات متحده عربی می توان به هتل کرون پلازا دیره دبی اشاه کرد. خدمات و امکانات این هتل در سطح بین المللی می باشند و از سرویس دهی مناسب کارکنان در بخش های مختلف نیز برخوردار است.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

هتل کرون پلازا دیره دبی

دبی شهری عربی با چشم اندازهای وسیع است که نظر هر گردشگر و گردشگری را به خود جلب می نماید. برای خوش گذرانی در این شهر می توانید سفر خود را با رزرو تور به انجام برسانید. از مهم ترین موضوعات مربوط به سفر رزرو هتل مناسب به همراه خدمات با کیفیت می باشد. با توجه به این موضوع در این بخش قصد داریم یکی از اقامتگاه های معروف و شناخته شده در این شهر به نام هتل کرون پلازا دیره دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این هتل در منطقه شناخته شده ای به نام دیره بنا شده است و از امکانات و خدمات عالی برای میزبانی از مراجعه کنندگان برخوردار می باشد. از مهم ترین ویژگی های این هتل می توان به طراحی و رنگ آمیزی اتاق های آن اشاره نمود. استفاده از طیف رنگی گرم به فضای این اتاق ها صمیمیت و آرامش خاصی بخشیده است که تنها با اقامت در آن ها می توانید از این حس برخوردار شوید. امکانات و خدمات دیگری نیز در این هتل به چشم می خورد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

کرون پلازا دیره

امکانات هتل کرون پلازا دیره دبی

موقعیت مکانی هتل کرون پلازا دیره دبی طوری است که مرکز ریف مال در فاصله 300 متری آن واقع شده است و این یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل محسوب می گردد. امکانات مختلفی در این هتل وجود دارد که می توان به وجود استخرهای روباز اشاره نمود. سالن های مختلف ورزشی و بدن سازی نیز یکی دیگر از امکانات مهم این هتل می باشند. سونا و جکوزی برای علاقه مندان در این هتل در نظر گرفته شده است.

در تمامی اتاق های هتل کرون پلازا دیره دبی از مبلمان راحتی استفاده شده و در کنار این مبلمان ها می توان به سیستم تهویه هوا نیز اشاره نمود. حمام هایی با سنگ مرمر به همراه وان و دوش آب سرد از دیگر امکانات هتل کرون پلازا دیره دبی محسوب می گردد. تفریح های جالب در قالب نمایش های مختلف از جمله مواردی است که می تواند رضایت هر اقامت کننده ای را در این هتل فراهم کند. در ادامه به چند مورد دیگر از خدمات این هتل اشاره خواهیم کرد.

کرون پلازا دیره

خدمات هتل کرون پلازا دیره دبی

از مهم ترین خدمات هتل کرون پلازا دیره دبی می توان به وجود رستوران های مختلف با طبخ غذاهای بین الملل اشاره نمود. اسپایس آیلند و بریزو از جمله رستوران های شناخته شده این هتل محسوب می شوند. در رستوران اسپایس آیلند مراجعه کنندگان می توانند از میان دویست نوع غذا یک و یا چند مورد را برای وعده های غذایی ناهار و شام سفارش دهند. در رستوران بریزو نیز غذاهای ایتالیایی سرو می گردد.

از دیگر خدمات هتل کرون پلازا دیره دبی می توان به وجود اتاق های آبگرم برای ماساژ اشاره نمود. کافه های مختلفی نیز در این هتل تأسیس شده اند که می توان به کافه هریز، تیکی و آکواریوم اشاره نمود. نوشیدنی های گرم و سرد را می توانید در این کافه ها سفارش داده و نوش جان کنید. پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی و بعلاوه اینترنت بی سیم رایگان از دیگر خدمات این هتل در شهر دبی محسوب می شوند.

رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی

همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره نمودیم هتل کرون پلازا دیره دبی اقامتگاهی مناسب است که در سفر به دبی می توانید لحظات آرام و دل نشینی را در آن تجربه کنید. این هتل را می توانید به دو صورت رزرو کنید. اگر سفر شخصی به این شهر دارید باید قبل از سفر اقدامات لازم جهت رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی را به انجام برسانید و اما اگر با تورهای مسافرتی دبی سفر می کنید تمامی مراحل رزرو آن را آژانس مسافرتی مذکور به انجام می رساند. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11015

به "هتل کرون پلازا دیره دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کرون پلازا دیره دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید