هر آن چه درباره فیلم اعلان قرمز می دانیم

به گزارش جعبه مهر، رایان رینولدز، دواین جانسون (راک) و گال گادوت، همگی در فیلم اکشن و هیجان انگیز اعلان قرمز (Red Notice) محصول نتفلیکس حضور دارند.

هر آن چه درباره فیلم اعلان قرمز می دانیم

بیشتر تحلیلگران صنعت هالیوود ادعا می نمایند که دنیا سینما دیگر محدود به ستارگان نیست. زمانی بود که بعضی از بازیگران می توانستند تماشاگران را صرفا به علت حضورشان در فیلم و صرف نظر از این که طرح داستان چیست، به سینما بکشانند. با این حال، هنوز چند نام عظیم وجود دارند که آمار گیشه را به نفع خود معین می نمایند، حتی اگر چنین کاری به میزان دهه های گذشته، ساده و راحت نباشد.

شاید عظیم ترین این نام ها، جانسون باشد که برای اولین بار، به اسم یک کشتی کج کار معروفیت یافت و سپس در هالیوود به پیروزیت های عظیمی رسید. همه فیلم های جانسون پیروز نبودند اما در حال حاضر، قطعا حضور او یاری نماینده است. پس از او، رینولدز وجود دارد که نقش اول هر دو فیلم پردرآمد ددپول بود، صداپیشگی کاراکتر پیکاچو را در فیلم کارآگاه پیکاچو انجام داد و اخیرا در فیلم شگفت انگیز مرد آزاد بازی نموده است. گال گادوت در حال حاضر به اسم یک قهرمان اصلی، نقش شخصیت زن شگفت انگیز را در دنیای پیشرفته دی سی بازی می نماید و بدون شک، یکی از عوامل جذب مخاطب است.

این سه ستاره که همه آن ها با دنیای فیلم های دی سی ارتباط دارند، هرگز قبلا با هم کار ننموده اند و این یکی از دلایلی است که اعلان قرمز را در رادار بسیاری از مخاطبان قرار می دهد. اما چه اطلاعاتی از این اثر در دسترس است؟

تاریخ انتشار

این فیلم طبق برنامه و با توجه به ستاره های عظیمش، در ابتدا قرار بود که در سینماها اکران گردد. البته این برنامه تا زمانی پابرجا بود که نتفلیکس حق پخش فیلم را در تابستان 2019 از یونیورسال نخریده بود. نتفلیکس در حال حاضر برنامه دارد که انتشار اعلان قرمز را در 12 نوامبر 2021 در سرویس پخش خود شروع کند. بودجه این فیلم چیزی در حدود 200 میلیون دلار است و بدین ترتیب، اعلان قرمز گران ترین فیلم نتفلیکس تا به امروز است.

بازیگران

همان طور که قبلا هم اشاره شد، دواین جانسون به اسم یک پلیس اینترپل به نام راستی، رایان رینولدز به اسم یک هنرمند کلاهبردار ماهر و گال گادوت به اسم ماهرترین دزد هنری دنیا، در اعلان قرمز نقش آفرینی می نمایند. نام شخصیت های رینولدز و گادوت هنوز تایید نشده است. ریتو آریا از آموزشگاه آمبرلا و کریس دایامونتوپولوس از سیلیکون ولی هم در نقش های ناشناخته ای در این فیلم حضور دارند. قابل ذکر است که کارگردان اعلان قرمز، راوسن مارشال توربر است که جانسون با او، هم در اطلاعات مرکزی و هم در آسمان خراش همکاری داشته است.

جزئیات داستان

راستی یک مامور اینترپل با بازی راک است که با عمل به اعلان قرمزی که به وسیله آژانس اینترپل صادر شده، در پی دستگیری یک دزد بدنام هنری با بازی گادوت است. هنرمند کلاهبرداری با بازی رینولدز، رقیب شخصیت گادوت است و با راستی در جستجوی گادوت همکاری می نماید. هنوز اطلاعات زیادی در خصوص پیچش های طرح داستان اعلان قرمز وجود ندارد.

تریلر

نتفلیکس هنوز تریلر کاملی از اعلان قرمز، منتشر ننموده است که خیلی هم تعجب آور نیست، زیرا آنها معمولا تا زمان انتشار صبر می نمایند. در حال حاضر، ویدیوی پیش نمایش این پروژه در فضای مجازی موجود است که از تصاویر مختلف فیلم ساخته شده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10882

به "هر آن چه درباره فیلم اعلان قرمز می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آن چه درباره فیلم اعلان قرمز می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید