هشدار ویلموتس فوتبالیست های ایرانی را بیدار کرد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 آسیا مقابل کامبوج به رجحان 14 بر صفر رسید تا شاگردان مارک ویلموتس پیروزی بزرگی را در تهران جشن بگیرند.

هشدار ویلموتس فوتبالیست های ایرانی را بیدار کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل و پس از این پیروزی در مورد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی هشدارهایی را داد که به نظر می رسد بازیکنان فوتبال ایران باید توجه ویژه ای داشته باشند.

جای هیچ کس در تیم ملی تضمین نیست؛ بازیکنان نا آماده که در باشگاه های خود نتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند جایی در تیم ملی ندارند؛ دعوت به تیم ملی پروسه ای است که همواره باز است نه بسته.

جملات فوق در نشست های خبری ویلموتس از زبان مربی بلژیکی تیم ملی خارج شد تا با زبان فرانسوی به صراحت بگوید تیم ملی جای آماده ترین هاست نه اسم و رسم دارها.

تیمی که در دو بازی رسمی اخیر خود مقابل کامبوج و بحرین، بازیکنان جدیدی نظیر محمد نادری، سیاوش یزدانی، مهرداد محمدی و محمد محبی را در اردوهای خود گنجانده است تا کادر فنی تیم ملی گفتار خود را در عمل هم ثابت کند.

تیمی که به راحتی از اسم های ناآماده ای همچون مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش گذشت تا دور از هیاهو به پیشرفت فوتبالی اش فکر کند.

روندی که قطعا می تواند باعث رشد و بروز توانایی فوتبالیست های ایرانی در هر تیمی که هستند گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3460

به "هشدار ویلموتس فوتبالیست های ایرانی را بیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ویلموتس فوتبالیست های ایرانی را بیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید