چطور به هواهین تایلند سفر کنیم

به گزارش جعبه مهر، اگر قصد سفر به هواهین را دارید , گزینه‌های متعددی برای رسیدن به کنار دریا وجود دارد . بهترین راه برای رسیدن به هوا این است که به کجا می‌روید , بودجه تان و سطح راحتی که می‌خواهید . اگر شما به عنوان خانواده‌ای از بانکوک سفر می‌کنید و یا تعداد زیادی چمدان دارید , سریع‌ترین و امن‌ترین راه برای تاکسی یا انتقال خصوصی است . این اتوبوس دارای یک گزینه مناسب و راحت است . سفر راه‌آهن از بانکوک می‌تواند راهی خوب برای رسیدن به هوا باشد .

چطور به هواهین تایلند سفر کنیم

خدمات تاکسی هواهین

سفر چون مقصد خارج از شهر بانکوک است , کرایه‌ها دوبرابر می‌شوند و در عوض از قیمت تعیین‌شده استفاده می‌کنید . ممکن است قبل از این که کسی موافقت کند , مجبور باشید با چند راننده صحبت کنید , اما انتظار داشته باشید که قیمت‌ها در این محدوده از بانکوک تا هوآ تکرار شوند . اگر ترافیک بد باشد و یا اگر فکر نکنند می‌توانند برای سفر از هوا به بانکوک سفر برگردند , همه رانندگان تاکسی مایلند این کار را انجام دهند .

اگر از فرودگاه بانکوک بیرون می‌آیید , گرفتن یک راننده راحت‌تر است . کرایه خونه تقریبا 20 باهت بوده . از هر دو فرودگاه , شما می‌توانید با بسته به اندازه وسایل مورد نیاز برای جا به جا کردن مسافران و چمدان‌ها , یک سرویس لیموزین را نیز در اختیار قرار دهید . در تئوری , این کار باید ایمن و آسان باشد , اما در یک مورد از این کار به عنوان یک سرویس گرانقیمت استفاده کردم . با وجود این که راننده راحت بود , راننده به طور واضحی برای رسیدن به آنجا و برگشتن به آنجا عجله داشت و استاندارد رانندگی او خیلی زیاد بود .
همچنین تعدادی خدمات انتقال خصوصی وجود دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید . من از فرار شرقی برای انتقالات فرودگاه زمانی که خانواده‌ها از انگلستان دیدن کرده‌اند و از خدمات آن‌ها بسیار خوشحال بوده‌ام , استفاده کرده‌ام . من هنوز از آن‌ها برای سفر به هوا استفاده نکرده‌ام , اما در آینده یا از آن‌ها یا سرویس اتوبوس فرودگاه استفاده خواهم کرد . قیمت‌ها با فرار از ادی باهت برای سفر بانکوک - هوآ شروع می‌شوند .

سفر با قطار هواهین

مسافرت از بانکوک با قطار می‌تواند راه سرگرم‌کننده‌ای برای سفر باشد , خصوصا اگر قبلا از سرویس راه‌آهن تایلند استفاده نکرده باشید . شما در ایستگاه قطار تاریخی و با شکوه در وسط مرکز شهر هوآ به هوا خواهید رسید . ایستگاه راه‌آهن من معمولا قطار معمولی را از شهر بانکوک به هوا می‌برم - هوا اگرچه می‌تواند کند باشد , اما ارزشش را دارد .

ارزان‌ترین روش رسیدن به هوا در قطار , انجام خدمت معمولی است . از ایستگاه راه‌آهن بانکوک . نشستن بر روی قطارهای معمولی نیست و بلیط نمی‌تواند از قبل خریداری شود ; شما آن‌ها را در باجه بلیط در روز سفر خریداری می‌کنید . صندلی‌های کلاس سوم به جای راحتی , محکم و کاربردی هستند . بدون تهویه هوا , مسافران بر ترکیبی از طرفداران سر و باد از طریق پنجره‌های باز برای امتحان و حفظ خونسردی تکیه می‌کنند . کالسکه‌ها می‌توانند گرم و خاک گرفته شوند و قطارها آرام باشند بنابراین پر زرق و برق نیست . با وجود همه اینها , چیزی وجود دارد که گفته شود این فرم بدون فیس و افاده با مناظر دلپذیر از پنجره باز و یک جریان ثابت از فروشندگان مواد غذایی که بالا و پایین می‌روند .

نام مخصوص به شما نشان می‌دهد که قطار سریع‌السیر به شما آرامش بیشتری می‌دهد و سریع‌تر از قطار معمولی است . کالسکه‌ها سیستم خنک‌کننده دارند و زمانی که بلیط خود را خریداری می‌کنید یک پلاک اختصاص می‌دهید . قطارهای ویژه سریع‌السیر یک سرویس واگن برقی را به همراه اسنک و آب در قیمت بلیط خود ارایه می‌دهند .

قطارها معمولا به موقع از بانکوک جدا می‌شوند , اما در تجربه من به ندرت در زمان ورود برنامه‌ریزی‌شده به هوا صعود می‌کند و اغلب در حدود بیست و پنج دقیقه تاخیر می‌کند . قطار سریع‌السیر معمولا زمان بهتری نسبت به خدمات معمولی دارد , اما با زمان رسیدن به عنوان یک برآورد عمل می‌کند و تضمین نمی‌کند .

از شما خواسته می‌شود که گذرنامه خود را هنگام خرید بلیط برای قطارهای تایلندی نشان دهید . از مسافران تایلندی خواستند تا کارت‌های شناسایی خود را نشان دهند . با این حال , برای قطارهای معمولی که راحت نشسته‌ایم , همیشه دعوت نخواهیم شد .

اتوبوسرانی هواهین

بیشتر اتوبوس‌ها از پایتخت تایلند به " هوآ هین " هر 30 دقیقه بعد از ظهر و اوایل عصر از پایانه اتوبوس جنوبی " Bangkoks هین " جدا می‌شوند . زمان سفر به هوا هین تقریبا 2.5 تا 3 ساعت است . بعضی از اتوبوس‌ها از پایانه اتوبوس شمالی در Mo chit عبور می‌کنند , اگرچه این ها کم‌تر اتفاق می‌افتند . اتوبوس‌ها از فضای کافی مجهز به فضای کافی برای کیسه‌های بزرگ در محفظه چمدان تحت این وسیله هستند . کرایه از شهر بانکوک در حدود 160 Baht است . ایستگاه اصلی اتوبوس در هوا هین در جنوب شهر on 96 / 1 قرار دارد . اگر شما بخواهید در مرکز " هوآ هین " اقامت داشته باشید , اگر بخواهید از آنجا پیاده شوید , بسیاری از خدمات در the متوقف خواهند شد . برخی از شرکت‌های اتوبوس نیز از جاده Sasong در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن Hua به عنوان یک نقطه انتخاب و حذف استفاده می‌کنند .

تور Sombat یک سرویس شبانه مهم را از چیانگ مای به Hua هین اجرا می‌کند , اگرچه مسافت‌های طولانی در حدود 13 ساعت طول می‌کشد و برای 980 Baht هزینه خواهد داشت . شرکت قابل‌اعتماد سبز سبز نیز خدماتی از چیانگ مای به Phuket که در Prachuap Khiri خان در جنوب هوا هین متوقف می‌شود , اداره می‌کند .

خدمات اتوبوس به هوا از مکان‌های مختلف به سمت جنوب شامل Chumphon و سورات Thani است که به نوبه خود با خدمات قایق از جزایر ساحل خلیج of , کو Pha کو و کو Samui ارتباط برقرار می‌کنند . اگر از ساحل Andaman سفر می‌کنید ( به عنوان مثال Phuket ) تعداد محدودی از خدمات افراد مهم و برخی اتوبوس‌های متصل به بانکوک نیز در درخواست هوا توقف خواهند کرد .

اتوبوس فرودگاه هواهین

یک سرویس اتوبوس مستقیم بین فرودگاه Bangkoks Suvarnabhumi و هوا هین فعالیت می‌کند . این مسیر توسط مربی Bell Travel / Roong Rueang ( RRC ) پوشش داده می‌شود و من همیشه متوجه‌شده‌ام که این یک سرویس راحت و قابل‌اعتماد است . اگرچه اتوبوس فرودگاه با هدف رسیدن و خروج مسافران از Suvarnabhumi هزینه دارد , اما اگر در بانکوک اقامت داشته باشید , ارزش آن را دارد . اتصال راه‌آهن فرودگاه با مترو BTS و مترو MRT متصل می‌شود و بسته به جایی که شما در پایتخت تایلند اقامت دارید , رسیدن به فرودگاه Suvarnabhumi سریع‌تر از پایانه اتوبوس جنوبی آسان‌تر و آسان‌تر است .

باجه تلفن همراه در فرودگاه Suvarnabhumi در سطح 1 قرار دارد . هنگامی که وارد سالن ورود می‌شوید , به طبقه پایین بروید تا سطح 1 را پیدا کنید و می‌توانید پیش‌خان را بین دروازه 7 و در 8 پیدا کنید . بلیط‌ها را می توان از قبل در باجه خرید و یا از قبل رزرو کرد . این غذا 269 Baht است .

زمان سفر بین فرودگاه بانکوک و هوا هین تقریبا 3 ساعت است , اما به ترافیک بستگی دارد و گاهی اوقات می‌تواند طول بکشد . با استفاده از یک پیکربندی 1 - 2 که می‌تواند به معنای راحتی اضافه برای مسافران فردی باشد , از 3 صندلی با استفاده از یک پیکربندی 1 - 2 استفاده می‌کند . بسته‌های بزرگ در چمدان نگهداری می‌شوند و در انبار نگهداری می‌شوند . مسافران نیز یک بطری خالی از آب را در عرشه دریافت می‌کنند .

در هنگام ورود هوا به هوا , اتوبوس در ایستگاه اتوبوس Bell Travel / Roong Rueang توقف کرد که در نزدیکی فرودگاه Hua قرار دارد . از اینجا یک مینی ون مینی ون آزاد برای the در مرکز هوا هین وجود دارد . برای یک قطره در هتل شما , کرایه mini 100 Baht برای بخش مرکزی هوا هین یا 150 - 200 Baht برای ناحیه Khao Takiab و فراتر از آن است .

مینی ون هواهین

وانت کوچک عمومی از بانکوک یک روش نسبتا ارزان برای رسیدن به " هوآ هین " فراهم می‌کند , اما قطعا بهترین یا امن‌ترین گزینه نیستند . رانندگان به سرعت بیش از حد سریع رانندگی می‌کنند و فضای داخل تنگ است , به خصوص اگر چمدان داشته باشید . در برخی موارد می‌توانید درخواست یک صندلی اضافی برای کیف تان را بکنید . از اواخر سال 2016 , ون‌های کوچک به جای بنای یادبود مرکزی , از پایانه اتوبوس جنوب Bangkoks عمل کرده‌اند . اگر شما در پایانه اتوبوس جنوبی هستید و انتخاب مینی ون و یا اتوبوس معمولی را دارید , توصیه می‌کنم که سرویس دائمی اتوبوس را انتخاب کنید .
مینی ون همچنین در مسیر جنوب " هوآ هین " فعالیت می‌کند که منطقه ساحلی را با تعدادی از مقاصدی از جمله Prachuap Khiri خان و Chumphon متصل می‌کند .

فری هواهین

از ژانویه 2017 , سرویس مسافری مسافری Pattaya و هوآ هین را به هم متصل کرده‌است . این سفر حدود 2 ساعت طول می‌کشد و ممکن است مناسب باشد اگر شما از Thailands شرقی به هوا هین یا خلیج تایلند سفر می‌کنید و نمی‌خواهید از طریق بانکوک سفر کنید .

پروازهای هواهین

یک فرودگاه کوچک در فاصله کوتاهی از مرکز هوا هین قرار دارد . این هواپیما توسط هواپیماهای خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد , اما در زمان نوشتن هیچ پرواز برنامه‌ریزی‌شده برای یا از فرودگاه هوا هین وجود ندارد هر چند که ایر آسیا ممکن است به زودی بین " Kuala Lumpur " و " هوآ هین " پرواز کند . در طول سال‌ها با شرکت خطوط هوایی کان در حال اجرا و خارج شدن از خدمات بوده‌است که آخرین حامل قادر به انجام پروازهای هوا به هوا نیست .

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 14

به "چطور به هواهین تایلند سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور به هواهین تایلند سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید