والورده: اسمالینگ مسی را مثل یک قطار لِه کرد

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- سرمربی بارسلونا در واکنش به برخورد کریس اسمالینگ و لیونل مسی در دیدار چهارشنبه گذشته یونایتد مقابل آبی اناری ها گفت: احتمال استراحت مسی در دیدارهای بعدی وجود دارد، ضربه شدیدی به وی وارد شد، مثل اینکه با یک قطار برخورد نموده باشد.

والورده: اسمالینگ مسی را مثل یک قطار لِه کرد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری گل روز شنبه نوشت: در جریان دیدار بارسا مقابل یونایتد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، مسی پس از برخورد آرنج اسمالینگ با صورت وی با چشم هایی متورم و بینی خون آلود برای دقایقی زمین بازی را ترک کرد.

کاپیتان کاتالان ها اگرچه تا انتها بازی در زمین باقی ماند و پیروزی یک بر صفر تیمش را جشن گرفت اما به احتمال زیاد در دیدار مقابل تیم قعرنشین اوئسکا در لالیگا استراحت خواهد نمود.

این در حالی است که لوئیس سوآرز زوج وی در خط حمله با وجود اینکه در دقایق انتهای بازی در اولدترافورد تقلا می کرد، به بازی فردا خواهد رسید و در سوی دیگر، بارسا عثمان دمبله را هم پس از سپری کردن دوره نقاهت مصدومیت همسترینگ در این مسابقه در اختیار خواهد داشت.

اسمالینگ که به خاطر این حرکت با جریمه داور نیز روبرو نشد، پس از انتها بازی تاکید نمود که برخورد با مسی تصادفی بوده و خوزه مورینیو سرمربی پیشین یونایتدها نیز علت این حادثه را دستان بلند و کشیده اسمالینگ مطرح نمود.

با این حال، والورده معتقد است برخورد مذکور به اندازه ای شدید بود که گویی او با یک قطار تصادف نموده و برای ریکاوری در آستانه دیدار برگشت مقابل یونایتد، دست کم به یک هفته استراحت احتیاج دارد.

والورده در این خصوص گفت: احتمال استراحت دادن به مسی زیاد است؛ ضربه شدیدی به وی وارد شده و انگار قطار او را زیر گرفته است؛ بعد از بازی با او حرف زدم و احتمال در اختیار نداشتن وی برای دیدار بعدی زیاد است.

همچنین سرمربی آبی اناری ها در مورد محرومیت در نظر گرفته شده برای دیگو کاستا مهاجم تیم اتلتیکو مادرید به دلیل اتفاقات اتفاق افتاده در جریان نبرد هفته گذشته این 2 تیم، گفت: محرومیت قابل توجهی است. فکر می کنم 4 جلسه آن برای حادثه ای که رخ داد، باشد و 4 جلسه دیگر برای اتفاقی متفاوت در نظر گرفته شده، چرا که در موردی مشابه که برای جرارد پیکه پیش آمده بود حداکثر جریمه چهار جلسه بود. از قوانین اطلاعی ندارم اما محرومیت هشت جلسه ای واقعا سنگین است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پنجشنبه هفته گذشته مهاجم اسپانیایی اتلتیکو را به دلیل اهانت به گیل مانزانو داور دیدار این تیم مقابل بارسلونا که در نهایت با پیروزی 2 بر صفر کاتالان ها سرانجام یافت، هشت جلسه از همراهی مادریدی ها محروم کرد.

ورزشی**3991**1067**

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1495

به "والورده: اسمالینگ مسی را مثل یک قطار لِه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: اسمالینگ مسی را مثل یک قطار لِه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید